תביאי נשיקה – 3 מזוזות מעוצבות שיבוא לכם לנשק

לא פעם אנו שומעים על אנשים ששוכחים לנשק את המזוזות בבית שלהם. לדבריהם, הם עוברים מחדר לחדר במהירות לעיתים ולא תמיד שמים לב שיש מזוזה במקום. יצאנו לבדוק איך אפשר להקל עליכם וחזרנו עם 3 מזוזות מעוצבות שיביאו להם חשק לנשק אותם בכל פעם מחדש. אם אתם חווים את הקושי המדובר, כדאי שתישארו אתנו ותגלו את הדרך שלכם למצוא את המזוזות שיזכירו לכם לנשק אותן.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע אל 3 המזוזות הנבחרות

אתם וודאי תוהים מאיפה השגנו את 3 המזוזות המעוצבות שיביאו לכם חשק לנשק אותן. אז נציין בפניכם כי הגענו אל המזוזות הללו לאחר שפנינו אל גולשים ברחבי הרשת ושאלנו אותם אם הם מכירים את הסיטואציה שתוארה לעיל (נזכיר לכם – מדובר במצב שבו אנשים שוכחים לנשק את המזוזה בעת הכניסה לחדר). להפתעתנו, מעל ל – 200 איש כתבו שהם מכירים את העניין מקרוב. אנחנו לא נותרנו חייבים ושאלנו אותם – איך אתם מתמודדים עם זה? מרביתם ציינו כי הם בחרו מזוזות מעוצבות שמזכירות להם את קיומן, והדבר גרם לנו להבין שזה הולך להיות הנושא של המדריך החשוב הזה. אנו רוצים להודות לכל אלו שסייעו לנו והביאו את הנושא המרתק. שכן, בזכותם, חיים של אנשים רבים הולכים להשתנות.

 

המזוזה המעוצבת ה – 1 שתביא לכם חשק לנשק אותה

את המזוזה ה – 1 אתם יכולים למצוא בקלות בכל מיני ירידים ואפילו בחנויות הקרובות לבית שלכם. שכן, זו מזוזה שנכללת בקטגוריית בתי מזוזה מעוצבים וצבעוניים. אלו מזוזות שעשויות במרבית המקרים מפלסטיק והן מאופיינות בצבעים חזקים מאוד. כאלו שיבלטו על המשקופים בבית שלכם. תאמינו לנו, אתם לא תוכלו להתעלם מקיומן של מזוזות אלו.

 

המזוזה המעוצבת ה – 2 שתביא לכם חשק לנשק אותה

המזוזה ה – 2 שאתם צריכים להכיר היא כזו שמעוצבת באבן. המזוזות הללו הן בדרך כלל גדולות מאוד ויש להן נוכחות בולטת על כל משקוף. כך שברגע שתיכנסו אל החדר, אתם תוכלו ליהנות מעיצוב מקסימלי וגם ממזכרת – לנשק את המזוזה.

 

המזוזה המעוצבת ה – 3 שתביא לכם חשק לנשק אותה

המזוזה השלישית עשויה מזכוכית והיא גדולה מאוד ובולטת לעין. אפשר להשיג אותה במגוון עיצובים שונים, למשל:

  • בצבע תכלת עם האות ש' בלבד
  • בצבע שמנת עם המילה שדי
  • בצבע חום ללא כיתוב כלל

ברגע שתראו את המזוזה בחנות, אתם תבינו שמדובר בדגם המדובר ותבינו בקלות למה היא תביא לכם חשק לנשק אותה.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לאחל לכם, קוראים יקרים, שתבחרו את המזוזה המעוצבת המתאימה לכם ביותר ולא רק מבחינת העיצוב הכללי של הבית, אלא גם מבחינת החשק שהיא תביא לכם לנשק אותה. נאחל לכם בחירה נכונה.

מזוזה מעץ

 

אולי יעניין אותך גם

עוף שלם
טיפים למטבח
המדריך המלא לעישון בשר

מנגל הפך כבר מזמן למנהג שכיח בקרב הישראלים. בין אם מדובר ביום העצמאות שבו קשה למצוא פינה פנויה שלא תפוסה כבר על ידי מנפנפים, ובין

קרא עוד »
איך לבחור מטבח איכותי

עצמו עיניים ונסו לדמיין את הבית שלכם ללא המטבח. נשמע מופרך? ובכן, מטבח הוא חלל מרכזי ועיקרי בבית, וקשה לחשוב על בית שאינו מכיל אותו.

קרא עוד »