2 דרכים מקוריות לעיצוב מטבחי החוץ

לאחרונה נחשפנו ממש במקרה לעיצובים מיוחדים של מטבחי חוץ בעת שהתארחנו אצל מכרים וחברים. עובדה זו גרמה לנו להבין שמדובר פה בנושא שיכול לעניין הרבה אנשים. מדובר כמובן במי שמתכננים לעצב בקרוב את מטבח החוץ החדש שלהם, אך הם אינם יודעים מאיפה להתחיל. אם אתם עונים על קריטריון זה או פשוט רוצים להכיר את 2 הדרכים המקוריות לעיצוב מטבחים מסוג זה, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

תכירו תחילה את המומחים שעזרו לנו להכיר את המטבחים מקרוב

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הדרכים המקוריות לעיצוב של מטבחי החוץ, אנחנו מוכרחים לתת קרדיט בקצרה לאלו שבזכותם המדריך עולה לאוויר. מדובר כמובן באנשים שיש להם את המטבחים המעוצבים הללו. לאחר שביקרנו אצלם, יצרנו אתם קשר והסברנו להם שהחלטנו לכתוב על כך מדריך. ביקשנו את הסיוע שלהם. שכן, אנו זקוקים למידע שיאפשר לנו להבין איך הם עשו זאת על הצד המקורי ביותר. לשמחתנו, כמה מהם ציינו שהם ישמחו לסייע והם אכן נתנו יד ובזכותם, המדריך הנוכחי עולה לרשת. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות להם על הזמן שהקדישו לנו.

 

הדרך המקורית ה – 1 לעיצוב מטבחי חוץ: עיצוב מטבח זולה

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בדרך מקורית ביותר של עיצוב מטבחי חוץ שהיא גם נוחה מאוד, עליכם להכיר את הדרך ה – 1. מדובר בעיצוב של מטבח שכולל גם זולה. כלומר, לצד מטבח החוץ, אתם יכולים להוסיף את הדברים הבאים:

  • מתחם ישיבה עם פופים ומחצלות
  • ערסל
  • ציליה

אלו שבחרו בעיצוב מסוג זה אפשרו לנו, האורחים, לשבת בנחת בזמן שהאוכל היה בהכנה.

 

הדרך המקורית ה – 2 לעיצוב מטבחי חוץ: עיצוב מטבח לקטנים

לא יכולנו להתעלם מהעובדה שכמה מהמטבחים שראינו היו מותאמים לילדים קטנים. אחת המשפחות דוגלת בשיטת חינוך שנקראת מונטסורי. לדברי המשפחה, הגישה רואה בילד כישות עצמאית. לכן, יש צורך להנגיש עבורו מקומות מסוימים ברחבי הבית ומטבח החוץ הוא אחד מהם.

 

איך תוכלו לבחור את המטבח המקורי המתאים לכם ביותר?

רגע לפני שתבחרו את מטבח החוץ שאתם רוצים, עליכם לחשוב היטב האם הוא באמת עונה על הצרכים שלכם. אם אתם למשל חושבים על מטבח זולה, אתם צריכים לשאול את עצמכם – האם אתם או האורחים שלכם מסוגלים לשבת לזמן ממושך בישיבה שכזו? יש אנשים שזה לא מתאים להם וחבל שתשקיעו ותגלו שהאורחים שלכם או אתם עצמכם תבחרו לעמוד במקום לשבת. לכן, ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מקיף ולבקש ממי שיש להם מטבח שכזה, לבוא, להתנסות ולהרגיש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 2 הדרכים המקוריות לעיצוב מטבח חוץ. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק לבחור את המטבח המתאים לכם ביותר.

פרגולה

 

אולי יעניין אותך גם

עוף שלם
טיפים למטבח
המדריך המלא לעישון בשר

מנגל הפך כבר מזמן למנהג שכיח בקרב הישראלים. בין אם מדובר ביום העצמאות שבו קשה למצוא פינה פנויה שלא תפוסה כבר על ידי מנפנפים, ובין

קרא עוד »
איך לבחור מטבח איכותי

עצמו עיניים ונסו לדמיין את הבית שלכם ללא המטבח. נשמע מופרך? ובכן, מטבח הוא חלל מרכזי ועיקרי בבית, וקשה לחשוב על בית שאינו מכיל אותו.

קרא עוד »