רגע לפני השיפוץ: איך בוחרים כיור למטבח?

אז הגיע הרגע, בחרתם את הזמן המתאים וגם ווידאתם שיש לכם מסגרת תקציב מתאימה – הגיע הזמן לשפץ את המטבח. שיפוץ המטבח אמנם הינו תהליך ארוך שעולה לא מעט כסף, איך אין ספק כי בכוחו לשדרג את הבית מבחינה משמעותית. מלבד היתרון של שיפוץ המטבח בכך שהוא מוסיף עיצוב וסגנון לבית שלכם, אם תשפצו את המטבח בצורה חכמה ונבונה, תוכלו להקל על עצמכם בזמן הבישולים או השהייה במטבח. כלומר, באמצעות שיפוץ המטבח תוכלו להוסיף למטבח פונקציות שיקלו את העבודה שלכם במטבח. אחד מהפרמטרים החשובים בעת שיפוץ המטבח הוא הכיור, ועל כן בכתבה הבאה נסביר לכם כיצד לבחור כיור למטבח בצורה מיטבית.

 

כן כן, דווקא הכיור

ייתכן כי מעולם לא שמעתם על חשיבות בחירת כיורים למטבח, אך האמת היא שיש לבחור בתבונה את הכיור כי הוא חלק מרכזי מאוד במטבח שלכם. כיור גדול לדוגמא, יאפשר לכם לשים את הכלים בצורה נוחה וגם ישאיר לכם מקום לשטיפת הידיים או לשטיפת כלים. כמו כן, כיור כפול יבצע את אותה העבודה וגם יעניק פתרון הלכתי לשומרי הכשרות שביננו. נוסף על כך, במרבית הזמן שאנו שוהים במטבח, אנו מבצעים שימוש בכיור – הן על מנת לשטוף ידיים, והן על מנת לשטוף כלים, ירקות, או לסנן פסטה או מאכל אחר שזה עתה בישלנו. אם תשכילו לבחור כיור איכותי וכזה שיענה על הצרכים שלכם, תוכלו להבטיח לעצמכם שימוש יעיל ומהיר יותר במטבח.

 

פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם בעת בחירת הכיור

  • עמידות החומר

כאשר אתם בוחרים חומר לכיור, הקפידו לבחור באחד איכותי. אמנם רוב האנשים אשר מתכננים לבצע שיפוץ במטבח, נוטים להסתכל יותר על המראה החיצוני של חומר הכיור והאם הוא מוצא חן בעיניהם, אבל לא פחות חשוב לשים לב ולברר האם החומר ממנו עשוי הכיור הוא עמיד. בחרו בכיור העשוי מחומר שיישאר לאורך זמן, שלא יתבלה, וגם שייראה טוב בעוד כמה שנים. בנוסף, כדאי לבחור בכיור שגם אם יתעורר צורך לכך, יהיה אפשר לתקן אותו בקלות. אולי תתפלאו, אבל ישנם חומרים המעניקים לכיור גם עמידות, וגם סגנון עיצוב ייחודי – דוגמא לכך הוא הקוריאן.

 

  • ניקיון, ניקיון ניקיון

למי מאיתנו מוכרת הסיטואציה בה שוב שכחנו לנקות את כתמי הקפה או התה מהכיור, וכעת אנו משפשפים את הכיור עם אקונומיקה? כדאי לבחור בכיור שאינו סופג כתמים, וכן שניתן לנקות אותו בקלות. מעבר לכך, שכיור כזה יישמר יפה יותר לאורך זמן, הוא גם יחסוך לכם הרבה זמן של עבודה וניקיון מיותרים.

 

  • הכי יפה כשנוח לנו

נוחות ופרקטיקה במטבח הם מעל הכל, על כן שימו לב כי הכיור שבו אתם בוחרים הינו בעל פונקציות שישמשו אותם במטבח בנוחות מרבית. כמו כן, כדאי לבחור בחומר המאפשר התקנות אינטגרליות של הכיור למטבח, כך תהנו גם מנוחות, וגם מבונוס של משטח עבודה אחיד במטבח.

 

לסיכום

לסיכומו של דבר, לא כדאי להקל ראש בכל מה שקשור לבחירת כיור למטבח, שהרי לבחירה זו יש משמעות גדולה על המטבח שלכם וגם על הנוחות שלכם. נסו לשים לב לכל הפרמטרים שציינו בכתבה, ובחרו בכיור שאתם אוהבים את העיצוב שלו, וגם מתחברים לפרקטיקה שלו. בהצלחה!

זרם מים

 

אולי יעניין אותך גם

עוף שלם
טיפים למטבח
המדריך המלא לעישון בשר

מנגל הפך כבר מזמן למנהג שכיח בקרב הישראלים. בין אם מדובר ביום העצמאות שבו קשה למצוא פינה פנויה שלא תפוסה כבר על ידי מנפנפים, ובין

קרא עוד »
איך לבחור מטבח איכותי

עצמו עיניים ונסו לדמיין את הבית שלכם ללא המטבח. נשמע מופרך? ובכן, מטבח הוא חלל מרכזי ועיקרי בבית, וקשה לחשוב על בית שאינו מכיל אותו.

קרא עוד »