מה הוא תהליך איתור רטיבות?

כולנו מכירים את זה, לפתע אנו מגלים שלולית מים מתחת לכיור או כתם הולך ומתפשט של רטיבות על הקיר ומבינים שהפעם אנחנו נזדקק לאיש מקצוע כדי לפתור את הבעיה. השלב החשוב ביותר בטיפול בבעיית רטיבות היא זיהוי מדוייק של מקום הנזילה שעשוי להיות חמקמק ונסתר מן העין. חברת סטופליק מתמחה באיתור וטיפול ברטיבות באמצעים טכנולוגים מתקדמים שיפתרו לכם את הבעיה אחת ולתמיד.

 

ממה נגרמת רטיבות?

אחד הליקויים המתסכלים ביותר אך עם זאת גם הנפוצים ביותר הוא הרטיבות. דווקא בעידן שבו חומרי הבניה הם מתקדמים ביותר ומאפשרים בידוד מיטבי אנו פעמים רבות נתקלים ברשלנות או נסיון לחסוך בחומרים איכותיים בזמן בניית מבנים ולכן חדירת מי גשם או סדקים ובקעים בצינורות המים מיד יוצרת ספיגת מים בקירות המבנה עד ליצירת בעיה של ממש. גם מבנים ישנים סובלים קשות מן הבעיה עקב הזדקנות התשתיות ומערכות המים והביוב. ישנם מקרים שבהם שיפוץ דירה או תיקונים חובבנים עלולים לגרום לפגיעה בשוגג במבנה ובצינורות. אך אל דאגה, חברת סטופליק יודעת כיצד להתמודד עם כל סוג של נזילה מכל סיבה שהיא. לפרטים נוספים תוכלו להכנס לאתר https://stopleak.co.il על מנת לקרוא אודותנו ולהתרשם ממקצועיותנו וניסיוננו הרב.

 

איתור רטיבות

חשוב לציין כי בדיקה תקופתית פשוטה של המבנה יכולה לאתר נזילות או בעיות בצנרת עוד בטרם התפשטו כתמי רטיבות גדולים וברורים לעין וכך לטפל בהם בשלב מוקדם מאד. טיפול מיטבי ברטיבות מתחיל עם איתור רטיבות מדוייק. על מנת שנוכל לטפל בבעיה עלינו לדעת מהיכן היא נובעת ומה גרם לה כדי למנוע את הישנותה לאחר הטיפול. איתור הנזילה עשוי להיות מורכב מאחר והינו נסתר מעין או חבוי עמוק בתוך המערכות המסועפות של צינורות המים והביוב. אך באמצעות שימוש במכשירים מתקדמים נוכל למצוא את הנזילה ולתקנה ביעילות ומקצועיות.

 

תהליך איתור הרטיבות

על מנת לאתר את מקור הרטיבות אנו בחברת סטופליק נעזרים במכשירים טכנולוגים מתקדמים למיקום מדויק יותר וטיפול מיטבי יותר בבעיה.

  • מכשור אקוסטי – צליל הטיפות הנושרות או פכפוך המים יכול להקלט במכשור האקוסטי ובכך להביא למציאת מקור הנזילה.
  • איתור הרטיבות באמצעות גז – החדרת גז לא רעיל למערכת הצינורות ובדיקת ריכוזו לאורך הצינור עוזרת לנו למקם ביעילות את מקור הנזילה.
  • מצלמת דחיפה – החדרת מצלמה אל תוך מערכת הצינורות תאפשר לנו לראות היכן נמצאת הנזילה, היקף הנזק שנגרם לצינור ומה גרם לו? האם זוהי קורוזיה, פגיעה כתוצאה ממכה או זעזוע, או סיבה אחרת?

 

לסיכום

סטופליק הינה חברה לאיתור וטיפול בנזילות תוך שימוש באמצעים מתקדמים. אנו מיומנים ומנוסים בכל סוגי הנזילות והרטיבות. באמצעות איתור נכון של מקום הנזילה נוכל להעניק לכם טיפול מיטבי אשר יפתור את בעיית הרטיבות אחת ולתמיד.

אשי תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם

עוף שלם
טיפים למטבח
המדריך המלא לעישון בשר

מנגל הפך כבר מזמן למנהג שכיח בקרב הישראלים. בין אם מדובר ביום העצמאות שבו קשה למצוא פינה פנויה שלא תפוסה כבר על ידי מנפנפים, ובין

קרא עוד »
איך לבחור מטבח איכותי

עצמו עיניים ונסו לדמיין את הבית שלכם ללא המטבח. נשמע מופרך? ובכן, מטבח הוא חלל מרכזי ועיקרי בבית, וקשה לחשוב על בית שאינו מכיל אותו.

קרא עוד »