קרש חיתוך כמתנה לעיצוב המטבח מחדש

אם יש לכם חברים שהם ידועים ביכולות הבישול שלהם, לא משנה אם הם נשים או גברים, הכורת כבר רומזת על עצמה.

זאת מתנה יוקרתית, יפה, אישית שממש יכולה לשנות את האופי של המטבח ואת אופי הארוחה.

מדובר בקרש מהודר מעץ מלא, שאפשר לצרף חריטה,

הקדשה, עיצוב ספציפי וגם כלי הגשה ביחד כמארז.

אם אתם עדיין מתלבטים – הנה למה קרש חיתוך הוא המתנה המושלמת למטבח החדש.

 

עץ מלא ומלא עץ

זית, שיטה, אלון אירופאי, סיסם הודי ואלון – כל אלה הם סוגי עץ שבזכותם קיים מגוון ענקי של קרשי חיתוך וקרשי הגשה. סוגי העץ מתאימים לאפשרויות הגשה שונות, החל מבשר ועד למנות עיקריות וגם כקרש חיתוך רב תכליתי לשימושים השונים במטבח. ולא לדאוג. ניתן להזמין גם שמנים מיוחדים לקרשי החיתוך כדי לשמור על אורך החיים של הקרש. לכל מי שורצה להפוך את זה לאישי, קיימת גם אפשרות להזמין קרש חיתוך עם חריטה.

 

 

קרש חיתוך עם תוספות

אם אתם רוצים להגדיל את ערכה של המתנה ולחזק אותה, תמיד אפשר להזמין מארז מתנה עם חריטה. בתוך ערכה זו אתם תקבלו קרש חיתוך או קרש הגשה עם חריטה ולזה אפשר לצרף כלי הגשה לפריסת בשר כמו סכין פירוק, סכין שף או סכינים מעוגלות, ממש כמו בכל סרטון בשר שאפשר לראות בו שף פורס בשר.

 

 

הגשה חדשה

כשמגישים נתחי בשר בעל האש אפשר תמיד לפרוס, להניח בכלי חרס גדול או תבנית אלומיניום ולתת לקהל הרעב לקפוץ על האוכל. קרש הגשה מעץ פשוט הופך את כל חוויית האכילה ליוקרתית יותר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהגשת בשר. להתחשב בדרך שהנתחים עשו אלינו, המינימום שאפשר לעשות הוא להפוך את הנתחים למרכז ההופעה וכל זה מתאפשר בזכות קרש החיתוך. אם אתם מבצעים את כל הפריסה עם סכין ייעודית ועוד אחת עם השם שלכם, אין יותר אישי מזה. שלא נדבר על זה שאפשר לחרוט לפיי הזמנה אישית על הכלים במארז.

 

גוד פרייס

מכל המתנות שחשבתם לקנות למישהו לכבוד בית חדש או חנוכת מטבח חדש, בין אם חיצוני או פנימי, אין מתנה משתלמת ומכובדת כמו קרש חיתוך עם חריטה או מארז. תווית המחיר היא הוגנת לכל הדעות והתמורה עבורה היא אדירה: כלי חיתוך איכותיים, עץ מלא, עיצובים רבים שביניהם אפשר למצוא קרש עם מקום לרטבים – קרש חיתוך; עם חריטה או בלי, עם כלי חיתוך והגשה או בלי; הוא פשוט מתנה איכותית ושווה ונוחה לכל כיס. אם חיפשתם לקנות לחבר יקר מתנה שווה אבל שלא תשבור לכם את הכיס ובלי צורך לעשות מגבית מהחבר'ה – הנה מצאתם! מארז, בודד או עם חריטה – קרש חיתוך הוא הבחירה המושלמת.

 

איש קוצץ ירק

אולי יעניין אותך גם

מטבח
מדריכים למטבח
3 סגנונות עיצוב למטבח

בחירת עיצוב של מטבח זה לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם להעיף מבט לאחרונה על קטלוגים של מטבחים, אתם וודאי יודעים שיש כל

קרא עוד »
מטבח כפרי
מדריכים למטבח
אי במטבח – חובה או מותרות?

אי במטבח – כולנו שמענו על ההמצאה הגאונית על שלל תומכיה הנלהבים. ברור שאי במטבח הוא טרנד פופולרי במיוחד, אבל לפני שהוא הופך לאובייס –

קרא עוד »
על האש
מדריכים למטבח
5 השימושים לגריל גז

חובבי בשר מושבעים? לא מפספסים על האש ביום העצמאות? בואו נכיר את המנגל המתקדם ושמו גריל גז. כבר לא צריך לנפנף מול המנגל ולקוות שהרוח

קרא עוד »