5 יתרונות בתנור משולב עם כיריים במטבחים קטנים

עבור נוחות וגמישות במטבח, אי אפשר לנצח את השילוב של כיריים ותנור. זה יעיל זה נוח וזה השקעה משתלמת.

לדירות קטנות שגם ככה כל סנטימטר של שיש זה חסד תנור משולב עם כיריים זה בול מה שמתאים.

זה נוח לבישול והכי חשוב משאיר עוד מקום למשטח עבודה. אם לא השתכנעתם עד עכשיו אז הנה 4 יתרונות בתנור משולב עם כיריים במטבחים קטנים.

 

  1. חסכוני

מטבחים מצריכים הרבה חשמל ומי כמונו יודעים שלא כיף לשלם את החשבונות בסוף החודש. יתרון משמעותי של תנור משולב הוא שהוא לרוב יוצא יותר משתלם מבחינת ההוצאות שלו. יש ויסות יותר טוב ואופטימלי לכל חלקי התנור והכיריים ובזכות המכשיר הזה אתם יכולים להנות ממחירים מופחתים בהוצאות היומיות שלכם. הדגמים החדשים מגיעים במספר גדלים ויש אפשרויות רבות לבחירת עומק רוחב וגובה התנור שישתלב הכי טוב במטבח שלכם ככה שיראה סימטרי ולא מגושם.

 

  1. שליטה אופטימלית

כשמדובר בבישול אנחנו יודעים איך המטבח תוך שניה יכול להפוך לאזור קרב. הכל צריך להתנהל ביעילות אופטימליות כי יש סירים ותבניות ועוד מיליון ואחד דברים שצריך לדאוג להם. תנור משולב מאפשר לכם להיות רגועים וליעל את הכל בצורה נכונה ומהירה. יש שליטה מרבית בתנור משולב ואפשר לעשות את שלבי הבישול השונים בו זמנית ללא בעיה.

 

3.חוסך זמן

הכנת ארוחות עם תנור משולב עם כיריים היא חסכונית בזמן. מקור החום המהיר מאפשר  לעשות יותר בפרק זמן קצר  יותר, כמו צריבת בשרים או הרתחת סיר מים. בשל מספר המבערים וחום אחיד ועיקבי, משתמשים יכולים גם לסנכרן תזמון של מספר מנות בו-זמנית, וזה מושלם ליצירת ארוחות גדולות או מנות מרובות. אין את המעבר המגושם מהכיריים לתנור והכל פועל כיחידה אחת.

 

4.חוסך הרבה מקום

תנור משולב עם כיריים נותן לכם את כל מה שאתם צריכים במטבח, מבלי לבזבז מקום יקר. מטבחים קטנים בזמן הבישול יש נטייה להפוך לבלאגן עמוס לעין ומציק לזה שמבשל. כשיש פינה מסודרת של כיריים ותנור ומדובר על יחידה אחת המטבח יכול להתחלק הרבה יותר ביעילות לפי אזורים לכל דבר. לא מבזבזים שטח סתם וגם אסתטי בעין זה יוצר איזון וסימטריה שכזו שנותנת למטבח אשליה שיש בו יותר מרחב ואור.

 

  1. קל לנקות

אוהבים לבשל אבל שונאים לנקות? תנורים משולבים מייצרים בדרך כלל עם משטח נירוסטה, כיריים  יכולים להיות קלים יותר לניקוי בהשוואה לאפשרויות כיריים אחרות שיש פינות קטנות ולא נוחות לניקוי. אודות לחומרים הטובים ולעמידות של מוצר התנור והכריים על שלל דגמיו וצבעיו אוכל שנשפך או נדבק יכול בקלות לרדת ולא  להכתים.בזכות ציפוי התנור ניתן לנגב שומן כמוכן אוכל שנדבק בקלות לאחר ריכוך מהפקת אדים בחלל התנור אזור המבערים.

מטבח כפרי

 

אולי יעניין אותך גם

מטבח
מדריכים למטבח
3 סגנונות עיצוב למטבח

בחירת עיצוב של מטבח זה לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם להעיף מבט לאחרונה על קטלוגים של מטבחים, אתם וודאי יודעים שיש כל

קרא עוד »
מטבח כפרי
מדריכים למטבח
אי במטבח – חובה או מותרות?

אי במטבח – כולנו שמענו על ההמצאה הגאונית על שלל תומכיה הנלהבים. ברור שאי במטבח הוא טרנד פופולרי במיוחד, אבל לפני שהוא הופך לאובייס –

קרא עוד »
על האש
מדריכים למטבח
5 השימושים לגריל גז

חובבי בשר מושבעים? לא מפספסים על האש ביום העצמאות? בואו נכיר את המנגל המתקדם ושמו גריל גז. כבר לא צריך לנפנף מול המנגל ולקוות שהרוח

קרא עוד »