שבת המלכה: 2 מכשירים חשמליים עם פונקציית שבת

הציבור הדתי מחפש לא פעם אחר מכשירים חשמליים שיש בהם פונקציית שבת. כזו שתאפשר לכל דורש לעשות בהם שימוש מבלי לחלל את השבת הקדושה. המדריך הנוכחי נכתב במטרה לבדוק אילו מכשירים חשמליים קיימים בשוק שכדאי להכיר ולרכוש. אם אתם תרים כבר תקופה אחר מכשירים מסוג זה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם 2 המכשירים המומלצים ביותר בקטגוריה.

 

תכירו תחילה את האנשים שעזרו לנו להגיע אל 2 המכשירים הנבחרים

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל אנשים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע למכשירים חשמליים שיש בהם פונקציית שבת. מדובר במי שיש להם את המכשירים הללו בבית כבר תקופה. כך שהם יכולים להמליץ עליהם מקרוב. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בפורום של קהילה דתית ובו ביקשנו לקבל מידע אודות מכשירים מסוג זה. להפתעתנו, מעל ל – 50 איש פנו ומסרו לנו שמות ודגמים של מכשירים שיש להם בבית. לדבריהם, מדובר במכשירים שכל אחד צריך להכיר. אנו רוצים להודות לכל מי שפנה ומסר את המידע. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נחוצה בנושא.

 

המכשיר החשמלי ה – 1 שיש בו פונקציית שבת שעליכם להכיר – בר מים לשבת

המכשיר הראשון שאתם צריכים להכיר שיש בו פונקציית שבת הוא בר מים לשבת. מדובר במכשיר שיסגור לכם את כל הפינות. שכן, בשונה ממיחם שבת, אפשר להשתמש בו גם לצרכים הבאים:

  • מזיגת מים קרים
  • מזיגת מים חמים
  • מזיגת מים פושרים
  • מזיגת סודה (מקרים מסוימים)

 

המכשיר החשמלי ה – 2 שיש בו פונקציית שבת שעליכם להכיר – מאוורר שבת

אם אתם רוצים לשבת בגינה בשבת בצהריים מבלי לסבול מחום נוראי, אתם צריכים להכיר את מאוורר השבת. מדובר במאוורר שיש בו שעון שבת מובנה. כזה שאתם יכולים לקבוע עבורו מתי לפעול ובאיזו עוצמה. מדובר במאוורר שניתן להשתמש בו כמובן גם בתוך הבית ולא רק בחצר. פשוט מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם בחרו להשתמש בו למקור חוץ.

 

בחירה נכונה של מכשיר שבת

רגע לפני שתצאו לבחור את המכשירים שאתם צריכים, עליכם לדעת כי יש מכשירים איכותיים יותר ומכשירים איכותיים פחות. עליכם לבדוק כי אתם רוכשים מכשיר איכותי. כזה שיחזיק מעמד לזמן ממושך ולא לכמה שבתות ודי. ההמלצה של אלו שסייעו בכתיבת המדריך היא לברר עם שכנים, מכרים או קרובי משפחה ששומרים שבת במטרה לבדוק על איזה דגמים הם ממליצים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם המכשירים החשמליים הנפוצים ביותר שיש בהם פונקציות שבת. כעת, כשאתם מכירים את המכשירים מקרוב, נותר לכם רק לבחור איזה מכשיר הוא המתאים לכם ביותר וכמובן לצאת ולרכוש אותו. נאחל לכם שתבחרו נכון

כוס

 

אולי יעניין אותך גם

מטבח
מדריכים למטבח
3 סגנונות עיצוב למטבח

בחירת עיצוב של מטבח זה לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם להעיף מבט לאחרונה על קטלוגים של מטבחים, אתם וודאי יודעים שיש כל

קרא עוד »
מטבח כפרי
מדריכים למטבח
אי במטבח – חובה או מותרות?

אי במטבח – כולנו שמענו על ההמצאה הגאונית על שלל תומכיה הנלהבים. ברור שאי במטבח הוא טרנד פופולרי במיוחד, אבל לפני שהוא הופך לאובייס –

קרא עוד »
על האש
מדריכים למטבח
5 השימושים לגריל גז

חובבי בשר מושבעים? לא מפספסים על האש ביום העצמאות? בואו נכיר את המנגל המתקדם ושמו גריל גז. כבר לא צריך לנפנף מול המנגל ולקוות שהרוח

קרא עוד »