פותחים מסעדה? קבלו צ'ק ליסט מושלם לציוד שאתם צריכים

פתיחה של מסעדה היא עסק מורכב הדורש בין היתר גם הצטיידות רחבה.

על מנת להקל עליכם בתהליך, ריכזנו עבורכם צ'ק ליסט עם כל הציוד שתצטרכו למסעדה החדשה שלכם.

 

תדאגו שיהיה לכם על ועם מה לבשל

הדבר הכי חשוב שיהיה לכם במסעדה הוא מטבח תעשייתי גדול בו תוכלו לבשל ללקוחות שלכם. מטבח שכזה צריך להיות מצויד בצורה המיטבית על מנת שהמנות יהיו מושלמות וטעימות במיוחד. המטבח הגדול שלכם יצטרך להיות מלא בדברים כמו ציוד למטבח תעשייתי הכולל – תנורים גדולים לאפייה, כיריים תעשייתיים לבישול של מנות גדולות, סכיני חיתוך שונים המותאמים לסוג האוכל שתכינו, משטחי חיתוך, קערות גדולות לערבוב החומרים, כפות מצקת וכפות לערבוב, סירים ומחבתות בגודל וכמויות מספקות, מזלגות לבישול וכן מכשור חשמלי כמו בלנדר או מטחנה ידנית. ככל שהמטבח שלכם יהיו מצויד בצורה טובה יותר, כך תיהנו יותר בעת ההכנה ותוכלו להוציא מנות טובות יותר בצורה מהירה יותר. כשאתם מציידים את המטבח שלכם, חשוב שתדעו מה המנות שתכינו במסעדה ומה המטרות שלכם מהמטבח, על מנת שתדעו לקנות את הציוד המדויק עבורכם.

 

מכשור וציוד נלווה לבישול ואפייה

מעבר לציוד הבסיסי שתצטרכו למטבח שלכם, יתכן ותצטרכו גם ציוד ומכשור נלווה נוסף בהתאם לצורך שלכם. כך למשל את אתם מתכוונים להכין קינוחים במסעדה יתכן ותצטרכו מיקסר להקצפה ולישה של בצקים, תנור התפחה, מערוך ועוד. אם אתם מעוניינים להגיש מיצים טריים ומרעננים, שייקים או אפילו צריכים מיצים טריים במנות שלכם, כדאי שיהיה לכם מסחטת מיצים תעשייתית שתפיק לכם את המיץ שאתם צריכים בכמות ומהירות מספקת. גם במקרה הזה של ציוד ומכשור נלווה, חשוב שתדעו מראש מה התפריט שלכם ומה אתם מתכוונים להגיש במסעדה על מנת לוודא שיש לכם כל מה שאתם צריכים.

 

אמצעי קירור ואחסון

עבור המנות הטעימות שלכם תצטרכו מצרכים רבים אותם ככל הנראה תקנו בכמויות גדולות. על מנת לשמור על סדר במטבח ועל טריות המצרכים, חשוב שיהיה לכם במסעדה פתרונות אחסון נוחים ונגישים, וכן מקרר תעשייתי בגודל המתאים לכם. חשוב שהטבחים שלכם ידעו איפה כל דבר נמצא ושהכול יהיה מסודר ככל הניתן.

 

חשוב שיהיה לכם במה להגיש

אחרי שדאגתם שיש לכם איך להכין את האוכל, חשוב שתדאגו שיהיה לכם איך להגיש אותו ושיהיה לסועדים שלכם איך להנות ממנו. על כן, חשוב שתדאגו לקנות גם צלחות הגשה בעיצובים וגדלים שונים (בהתאם למנות שלכם), כוסות שונות (בהתאם למשקות שתגישו), מזלגות, סכינים, כפות, כפיות, מגשי הגשה ועוד.

 

רהטו ועצבו את המסעדה שלכם

הסועדים צריכים שיהיה להם איפה לשבת וכדאי שהמסעדה גם תמשוך את העין. תכננו כיצד אתם רוצים שהמסעדה שלכם תראה ודאגו לקנות ריהוט מתאים וכן אביזרי עיצוב שיוסיפו למסעדה שלכם.

שולחן

 

אולי יעניין אותך גם

מטבח
מדריכים למטבח
3 סגנונות עיצוב למטבח

בחירת עיצוב של מטבח זה לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם להעיף מבט לאחרונה על קטלוגים של מטבחים, אתם וודאי יודעים שיש כל

קרא עוד »
מטבח כפרי
מדריכים למטבח
אי במטבח – חובה או מותרות?

אי במטבח – כולנו שמענו על ההמצאה הגאונית על שלל תומכיה הנלהבים. ברור שאי במטבח הוא טרנד פופולרי במיוחד, אבל לפני שהוא הופך לאובייס –

קרא עוד »
על האש
מדריכים למטבח
5 השימושים לגריל גז

חובבי בשר מושבעים? לא מפספסים על האש ביום העצמאות? בואו נכיר את המנגל המתקדם ושמו גריל גז. כבר לא צריך לנפנף מול המנגל ולקוות שהרוח

קרא עוד »