3 סגנונות עיצוב למטבח

בחירת עיצוב של מטבח זה לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם להעיף מבט לאחרונה על קטלוגים של מטבחים, אתם וודאי יודעים שיש כל מיני סגנונות שונים שמשדרים אווירה אחרת. כל אחד יכול לבחור כמובן, את סגנון העיצוב המתאים לו ביותר מתוך מגוון זה. כדי לעשות לכם סדר, יצאנו לבדוק מהם 3 הסגנונות הבולטים ביותר לעיצוב המטבח שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותחכימו בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי שאתם קוראים ברגעים אלו ממש, כתבנו בשיתוף עם 3 מומחים בתחום המטבחים. הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וקראנו ליודעי דבר לפנות אלינו במטרה לסייע לנו בכתיבת מדריך שיציג את סגנונות העיצוב השונים שקיימים כיום בעולם המטבחים. לשמחתנו, קיבלנו פניות באופן מידי, כך שהתאפשר לנו לשוחח עם המומחים ומיד להוציא את המדריך לאור. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו לכל הגורמים שפנו אלינו וסייעו.

 

תכירו את הסגנון ה – 1 : המטבח המודרני

הסתבר לנו שאי אפשר לכתוב מדריך על מטבחים מעוצבים מבלי לציין כמה מילים על המטבח המודרני. מדובר במטבח שמתאים לבשלניות ובשלנים שרוצים לא רק עיצוב יפה, אלא גם פרקטיקה. המטבח המודרני אופייני בקווים ישרים, זכוכיות, גוונים בהירים של אפור ולבן וגם ידיות אינטגרליות. במרבית הפעמים, בוחרים בשיש קיסר בגוון ששובר את הלבן של המטבח ונותן טאץ' מעט יותר כהה.

 

תכירו את הסגנון ה – 2: המטבח הכפרי

מטבח זה מתאים למי מכם שאוהבים את המראה הכפרי והטבעי. המטבח הכפרי העדין כולל ארונות מעץ וידיות מושחרות. במרכז המטבח הכפרי אפשר להציב שולחן אבירים שעשוי מעץ טבעי וסביבו כיסאות כפריים (כן, גם כן מעץ). אתם וודאי כבר מצליחים להבין מה המראה הכללי של המטבח הכפרי, פשוט בגלל שהשם שלו די מסגיר אותו ומאפשר לנו לדמיין ברגע בקתה מבודדת על קצה של הר.

 

תכירו את הסגנון ה – 3: מטבח פרובנס

מטבחי הפרובנס מאופיינים באלמנטים הבאים:

  • שימוש בעץ
  • גווני שמנת קלאסיים
  • חיפוי גס

מטבחי פרובנס כוללים במרבית המקרים אי גדול ומרווח בגווני שמנת (שתואמים כמובן לארונות של המטבח עצמו). האי מאפשר לעבוד בנוחות במטבח מבלי להיתקל בכיריים או דברים אחרים שמונחים על השיש. שכן, זהו חלק חשוב מאוד במטבחים מסוג זה – המרווח. יש מי שטוענים כי הוא נחשב לאחד המטבחים הנמכרים ביותר והאמת היא, שאפשר להבין למה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 סגנונות העיצוב למטבח המוכרים ביותר. כעת, כשיש לכם את הידע המעמיק בכל הנוגע למטבחים אלו, נותר לכם רק לבחור את סגנון העיצוב שמתאים לכם ביותר ולהתחיל לבחור את הפריטים הקטנים יותר. נאחל לכם בהזדמנות זו שתהיה בחירה נכונה ואיכותית, בהצלחה!

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

מטבח כפרי
מדריכים למטבח
אי במטבח – חובה או מותרות?

אי במטבח – כולנו שמענו על ההמצאה הגאונית על שלל תומכיה הנלהבים. ברור שאי במטבח הוא טרנד פופולרי במיוחד, אבל לפני שהוא הופך לאובייס –

קרא עוד »
על האש
מדריכים למטבח
5 השימושים לגריל גז

חובבי בשר מושבעים? לא מפספסים על האש ביום העצמאות? בואו נכיר את המנגל המתקדם ושמו גריל גז. כבר לא צריך לנפנף מול המנגל ולקוות שהרוח

קרא עוד »