נרות נגד יתושים

עם כל הדברים הטובים בקיץ, יש דבר אחד שסביר להניח שעליו כל אחד מאיתנו היה מוכן לוותר – היתושים. מעבר להיותם מטרד רציני במהלך הקיץ, היתושים הם מהחיות המזיקות ביותר המוכרות לאדם, ואחד הגורמים הגדולים ביותר להעברת מחלות כמו מלריה וקדחת הנילוס המערבי. למרבה המזל, תשמחו לשמוע כי יש לבעיה הזו פתרון, והוא אפילו יכול להיות נעים במיוחד – נרות! במאמר הבא, סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על הרחקת יתושים באמצעות נרות ייעודיים, בכדי שתוכלו גם אתם להפוך את הקיץ שלכם למהנה הרבה יותר.

הם מזמזמים לנו באוזן באמצע הלילה, עוקצים אותנו, וגורמים לנו לרכוש תכשירים ומוצרים יקרים שלרוב לא עושים שום דבר. אנו מדברים כמובן, על אימת הקיץ הישראלי – היתושים. אם גם לכם נמאס מהיתושים שהופכים כל שהייה בחוץ לסיוט, הגעתם למקום הנכון. באמצעות נרות מיוחדים נגד יתושים, תוכלו להרחיק את המטרד ולהנות מאווירה נעימה על הדרך. באתר קנדל קלאב, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של נרות מיוחדים להרחקת יתושים.

 

איך נרות עוזרים להרחקת יתושים?

לפני הכל, נרצה להסביר לכם איך בדיוק נרות נגד יתושים עובדים, ומה בהם למעשה מרחיק את היתושים מאיתנו. ובכן, החומר ממנו עשויים אותם נרות נגד יתושים הוא שמן ציטרונלה. שמן זה, הינו חומר טבעי המופק מצמח הנקרא פלקנטרוס, המפיץ ריח מיוחד אותו היתושים פשוט לא סובלים. בניגוד לתכשירים כימיים, נרות ציטרונלה אינם מזיקים לבריאות כלל ובטוחים מאוד לשימוש.

ריח הציטרונלה למעשה מבלבל את היתושות הנקבות, שהן בעצם מה שעוקץ אותנו, וגורם להן להתרחק ולחפש מקום אחר לחפש בו מזון עבור הצאצאים שלהן.

 

היכן כדאי למקם נרות נגד יתושים?

בגדול, ישנם נרות נגד יתושים המתאימים לבית ולגינה, כאשר הדבר החשוב ביותר אותו נרצה לקחת בחשבון כשנמקם את הנרות שלנו הוא המקום בו אנו נמצאים רוב הזמן. לדוגמא, מומלץ למקם את הנרות ליד פינות ישיבה, בחדרי שינה, ובמטבח. כמו כן, יש לזכור שהדבר שמושך יתושות יותר מכל הוא מקורות מים עומדים, בהן הן יכולות להטיל את הביצים שלהן ולהתרבות. לכן, מומלץ לדאוג שאין מקומות כאלה בקרבת הבית שלנו, ואם יש מומלץ לשים גם שם נר ציטרונלה שירחיק את היתושים משם מלכתחילה.

 

מה הם הסוגים השונים של נרות נגד יתושים?

כפי שציינו, ניתן למצוא נרות נגד יתושים המתאימים הן לפנים הבית והן לשימוש בחוץ. זאת בזכות המגוון האדיר של נרות הציטרונלה הזמינים לנו. את נרות הציטרונלה להרחקת יתושים ניתן למעשה למצוא בכל הגדלים, ובכלי קיבול שונים – החל מכוסות זכוכית קטנות לשים ליד המיטה, ועד לכלי חרס גדולים המתאימים לפינות ישיבה בחצר ביתנו.

נר

 

אולי יעניין אותך גם

לבית ולגינה
חשיבות התאורה בעיצוב פנים

עברו חודשים מאז שהתארחנו בבית של חברים שלנו בדירה מקסימה במרכז הארץ. מדובר בבני זוג שעברו לדירה חדשה והם עיצבו אותה באופן מרהיב ויוצא דופן.

קרא עוד »
רשת צלייה
לבית ולגינה
גריל גז לחצר

יש לכם התלבטות לאחרונה האם אתם מעדיפים לקנות גריל גז או גריל פחמים? אם כך, דעו שאפשר להבין אתכם. שתי האפשרויות הללו מציעות דברים שונים

קרא עוד »