חשיבות התאורה בעיצוב פנים

עברו חודשים מאז שהתארחנו בבית של חברים שלנו בדירה מקסימה במרכז הארץ. מדובר בבני זוג שעברו לדירה חדשה והם עיצבו אותה באופן מרהיב ויוצא דופן. הגענו למקום כדי לקחת חלק בחנוכת הבית שלהם וגילינו שיש משהו אחד שהפריע לכל האורחים, כולל אותנו – התאורה.

עובדה שהמקרה הזה לא יוצא לנו מהראש עד רגע זה ממש. כדי להוציא את העניין מהסיסטם שלנו, החלטנו להעלות מדריך שיציג בפני כל דורש מהי החשיבות של תאורה בעיצוב פנים, במטרה להעלות את המודעות בנושא.

 

החשיבות של תאורה בעיצוב פנים – הפן העיצובי

אי אפשר לכתוב על החשיבות של תאורה בעיצוב פנים מבלי להתמקד בפן האסתטי. שכן, זה ידוע שבחירה של גופי תאורה צריכה להיות מחושבת מאוד ולהתאים לעיצוב הכללי של הבית. אנו מוכרחים להודות כי בני הזוג אצלם ביקרנו לא נפלו בעניין זה, אלא בפן התפקודי שיוצג בפסקה הבאה.

בכל זאת, חשוב לנו לציין כי בחירה בגופי תאורה צריכה להיות תואמת לעיצוב הקיים. אחרת, הדבר עשוי להוביל ל"באלאגן בעיניים". שכן, זה נחמד שבמטבח שלכם יהיה שנדליר ענק ועל ידו גוף תאורה מודרני, אבל מבחינה עיצובית זה אסון של ממש. מדובר בצימוד שעדיף להימנע ממנו, למען הסדר הטוב.

החשיבות של תאורה בעיצוב פנים – הפן העיצובי 

החשיבות של תאורה בעיצוב פנים – הפן התפקודי

הפן התפקודי הוא זה שגרם לנו לכתוב את המדריך הנוכחי. בני הזוג אצלם ביקרנו לא הסתייעו בהכוונה של מעצבת פנים לבית והדבר הורגש. אם אתם תוהים מדוע, נציין בפניכם ממש עכשיו כי גופי התאורה שהם בחרו לסלון והמטבח היו עמומים. האור שנבע מהם לא היה חזק מספיק וגרם לנו לחוש כאב ראש באופן מידי. הרי אימצנו את העיניים שלנו כדי לראות אחד את השני. כן, זה היה עד כדי כך חמור.

החשיבות של תאורה בעיצוב פנים – הפן התפקודי  

איך תוכלו לבחור תאורה לבית על הצד הטוב ביותר?

אם אתם רוצים להימנע מבחירה לקויה של תאורה לבית שלכם, עליכם לפנות אל אנשי מקצוע שמכירים את התחום. הכוונה כמובן למעצבי פנים שמכירים מקרוב את החשיבות של בחירת גוף תאורה מעוצב ומואר. ברגע שתפנו אל מעצבת פנים מומלצת, אתם תוכלו להיות בטוחים כי ביצעתם את הבחירה הנכונה מכל הבחינות.

 

טיפ לבחירת מעצבת פנים מומלצת

זה לא פשוט לפעמים להגיע אל בעלי מקצוע מומלצים ואתם בטח יודעים זאת. אנו ממליצים לכם לפנות אל חכמת ההמונים ולבקש המלצות על מעצבות פנים מומלצות בתחום. ניתן לבקש חוות דעת בנושא בפלטפורמות האלה:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • פורומים
  • קבוצות וואצאפ

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שיש חשיבות עליונה בבחירת תאורה נכונה לבית, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפ שנכתב לעיל ולבחור נכון. אנחנו נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו מעצבת פנים מוסמכת ובעלת ניסיון שתבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר.

חשיבות התאורה בעיצוב פנים

אולי יעניין אותך גם

נרות שבת
לבית ולגינה
נרות נגד יתושים

עם כל הדברים הטובים בקיץ, יש דבר אחד שסביר להניח שעליו כל אחד מאיתנו היה מוכן לוותר – היתושים. מעבר להיותם מטרד רציני במהלך הקיץ,

קרא עוד »
רשת צלייה
לבית ולגינה
גריל גז לחצר

יש לכם התלבטות לאחרונה האם אתם מעדיפים לקנות גריל גז או גריל פחמים? אם כך, דעו שאפשר להבין אתכם. שתי האפשרויות הללו מציעות דברים שונים

קרא עוד »