איך לעצב מטבח מודרני בסטייל

עיצוב של מטבח אינו עניין של מה בכך. אנחנו גילינו זאת ממש לאחרונה, כשהתחלנו לעצב את המטבח שלנו וגילינו שאין לנו מושג מאיפה להתחיל.

אם אתם קוראים את המילים הללו ומהנהנים בראשכם בהסכמה, דעו שהגעתם למקום הנכון.

אחרי שגילינו את הדרך הנכונה ביותר לעיצוב מטבח מודרני בסטייל, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי ולהכיר לכולם את הדרך הנכונה והקלה אל היעד

הנכסף.

קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע בנושא.

 

השלב הראשון בדרך לעיצוב מטבח מודרני בסטייל

תניחו לרגע את חוברות עיצוב הבית בצד ותקראו את השלב הראשון לעומק, כי מרבית האנשים נופלים בו והדבר גורם לאי הגעה אל היעד הנכסף שלשמו התכנסנו כאן היום – עיצוב המטבח כמודרני ומלא בסטייל. אם אתם רוצים להגיע ליעד הזה, אתם צריכים להיפטר מכל מה שאתם חושבים על מטבחים. תבואו עם מחשבה נקייה לקראת ההליך, כדי שתוכלו להיות פתוחים ולשמוע רעיונות חדשים שלא הכרתם ולא חשבתם עליהם עד היום. שימו לב, רק לאחר שתעשו זאת, תעברו אל השלב השני שיקרב אתכם בעוד צעד אל עבר התוצאה המושלמת.

 

השלב השני בדרך לעיצוב מטבח מודרני בסטייל

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה עשיתם "רפרש" לכל מה שידעתם על עיצוב מטבחים. כעת, אתם צריכים לחפש מעצב מטבחים, אבל לא סתם מעצב. אלא בעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בעיצוב של מטבח סגנון מודרני. אנחנו נעזרנו במעצב מטעם החנות של גביר מטבחים ויצאנו מרוצים מאוד. רגע לפני שתצאו לחפש את המעצב שלכם, כדאי שתיישמו את הטיפים הבאים שיאפשרו לכם לבחור את המעצב המומלץ ביותר בתחום:

  • תבקשו לראות תיק עבודות שלו
  • תבדקו שיש לו ניסיון בעיצוב מטבח מודרני
  • תבררו עם חברים, מכרים או קרובי משפחה שמבינים בתחום העיצוב את דעתם על המעצב
  • תחפשו חוות דעת שנכתבו על המעצב ברחבי הרשת (בפייסבוק, גוגל, פורומים שונים ועוד)

 

השלב השלישי בדרך לעיצוב מטבח מודרני בסטייל

עכשיו, כשיש לכם מעצב שמומחה בעיצוב של מטבחים מודרניים, אתם צריכים להציג בפניו את הדברים שחשוב לכם שיהיו במטבח שלכם, למשל:

  • מגירות נשלפות
  • מספר מסוים של מגירות לסכו"ם
  • ארונות גבוהים\נמוכים וכו'

המעצב יהיה אחראי לעצב לכם מטבח מודרני בסטייל ואתם תהיו אחראיים למסור לו את הרשימה המלאה של הדברים שחשובים לכם. כך תוכלו לעצב את המטבח שלכם בסגנון מודרני נוטף סטייל בקלות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שלנו שהסביר לכם איך תוכלו לעצב את המטבח המודרני שלכם בסטייל. כעת, כשאתם מודעים להליך, נותר לכם רק ליישם את השלבים שצוינו קודם לכן. לנו נותר לאחל לכם שתכינו את עצמכם בהתאם לנכתב לעיל ושתבחרו נכון. מקווים שנפגש במדריך הבא, כשכבר יהיה לכם מטבח מודרני מעוצב להתפאר בו.

שיש

 

אולי יעניין אותך גם

לבית ולגינה
חשיבות התאורה בעיצוב פנים

עברו חודשים מאז שהתארחנו בבית של חברים שלנו בדירה מקסימה במרכז הארץ. מדובר בבני זוג שעברו לדירה חדשה והם עיצבו אותה באופן מרהיב ויוצא דופן.

קרא עוד »
נרות שבת
לבית ולגינה
נרות נגד יתושים

עם כל הדברים הטובים בקיץ, יש דבר אחד שסביר להניח שעליו כל אחד מאיתנו היה מוכן לוותר – היתושים. מעבר להיותם מטרד רציני במהלך הקיץ,

קרא עוד »
רשת צלייה
לבית ולגינה
גריל גז לחצר

יש לכם התלבטות לאחרונה האם אתם מעדיפים לקנות גריל גז או גריל פחמים? אם כך, דעו שאפשר להבין אתכם. שתי האפשרויות הללו מציעות דברים שונים

קרא עוד »