הוסיפו טאץ' לבית שלכם עם תמונות מתכת לקיר

האם אתם מחפשים דרך קלה ומשתלמת להוסיף נופך של קלאסה ותחכום לבית שלכם? אם כן, תמונת קיר ממתכת היא בדיוק בשבילכם! סוג זה של תמונות קיר קיים כבר מאות שנים, עם כמה מהעיצובים האיקוניים ביותר המוצבים ותלויים בבתים בכל רחבי העולם. בין אם אתם מחפשים למלא חלל ריק גדול או להדגיש את העיצוב הקיים אצלכם בבית, תמונות מתכת לקיר יכולות להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

 

שילוב תמונת מתכת בעיצוב שלכם

שילוב קל של אמנות קיר מתכת בבית שלכם הינו פשוט כאשר עוקבים אחר כמה שלבים פשוטים. ראשית, יש להתחיל עם תמונות קטנות יותר שיכולות לקחת את הזמן שלהן להציב, בעוד אלו המחפשים להשפיע יותר עשויים לבחור תמונות גדולות יותר שתהפוכנה לכוכב העיצוב שלהם. בעת ההזמנה, שקלו אם אתם מעדיפים צבעים שקטים יותר או צבעים מרהיבים, שכן ניתן לצבוע מתכות בשפע של גוונים.

הגודל קובע: זה לא רק הצבע של תמונת המתכת שלך שחשוב, אלא גם הגודל. עבור חדרים גדולים יותר, שקלו תמונת קיר גדולה יותר, או בחרו ביצירות קטנות יותר כדי למלא שטח קיר נוסף בחדרים קטנים יותר. חשבו באופן פרופורציונלי, וקחו בחשבון שתמונת קיר צריכה למלא את הקיר – לא להשתלט עליו!

שילוב תמונת מתכת בעיצוב שלכם

מביאים צבע לחיים

החלק הטוב ביותר בתמונות מתכת הוא שאתם יכולים ללכת על גודל קטן או גדול ודרמטי ככל שתרצו. אם אתם בוחרים בצבע, שקלו גם את העוצמה וגם את הנושא של החדר שלך כדי להבטיח שיש לכם את הניגוד המושלם של חיוניות מול שאר העיצוב שלכם. בין אם אתם מעדיפים עיצובים עכשוויים, קלאסיים או מופשטים, נסו למצוא תמונות מתכת לקיר שתתאים, במיוחד אם החדר שלכם כבר מכיל סגנון עיצוב ספציפי.

המנעו מלהפוך אותה לפולשנית: לעתים קרובות אתם יכולים למצוא תמונת מתכת באותו קנה מידה כמו פריטים דקורטיביים אחרים בחדר, אבל עדיין אחת שנותנת אמירה. בעת חיפוש, זכרו שפחות זה יותר ושגודל תמונת הקיר המתכתית המוצגת צריך כמעט להתאים לזה של היצירות הקטנות יותר מסביב.

מביאים צבע לחיים

מהם כמה רעיונות יצירתיים לקישוט בתמונת קיר מתכת?

תמונת מתכת היא דרך נפלאה להוסיף לבית שלכם אישיות. שקלו להוסיף לחדר שלכם פסל ייחודי, אמנות מופשטת או תושבת קיר כדי לספק תחושה מופשטת יותר של הסגנון האישי שלכם; אם אתם מחפשים לשמור על עיצוב קלאסי, אף פעם לא חסרים ייצוגים ממוסגרים של ציורים קלאסיים או נופים שניתן להוסיף לחדרים רבים. נצלו את התכונות הייחודיות של התמונה כדי להציב צבעים מסוימים בחדר, ולהפוך את תמונת המתכת שלכם לסגנון דקורטיבי שלם.

עכשיו תהיו יצירתיים: כשאתם מתחילים לתכנן את החדר, שימו לב למרקמים, הצבעים ושאר חלקי העיצוב שיש לכם בחדר. לאחר מכן תוכלו לחפש תמונת מתכת הממוסגרת בסגנון זה, ובכך להשלים איתה את כל עיצוב החדר. זה גם רעיון מצוין להתאים את תמונת המתכת שלך עם רהיטים או בדים למראה מגובש ומזמין.

 

טיפים לשילוב תמונת מתכת בביתכם

  1. בחרו את הצבע והגודל הנכונים של תמונת מתכת המתאימים לגודל החדר שלכם.
  2. לכו על תמונת מתכת עם צבעים וגוונים שקטים שיתאימו לעיצוב הקיים.
  3. כדי להעניק לעיצוב הקיר שלכם מראה יוקרתי, בחרו פריטים הממוסגרים בסגנון של שאר הפריטים הדקורטיביים בחדר.
  4. שימו את תמונות המתכת שלך ישירות במרכז הקיר למראה מושך.
  5. תהנו! תמונה מתכת היא דרך מצוינת להחדיר קצת אישיות לחלל המגורים שלכם.

 

תמונות קיר ממתכת הן פיסות אמנות שמייצרים כבר מאות שנים, מה שהופך אותן לתוספת נצחית וקלאסית לכל בית. עם מבחר רחב ומגוון של תמונות אמנות יצירתיות זמינות, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו אחת מושלמת עבור הבית שלכם. בין אם ההעדפה שלכם היא תמונות בסגנון מופשט יותר או עכשווי, או שאתם מחפשים לתת כבוד לסגנון של אמנות קלאסית, תמונת קיר ממתכת יכולה לעזור להעצים ולהבליט את העיצוב שלכם.

להזמנת תמונות מתכת לקיר מומלץ להכנס לאתר מסגרת המציע מעל 50,000 תמונות מדהימות לבית ולמשרד.

הוסיפו טאץ' לבית שלכם עם תמונות מתכת לקיר

אולי יעניין אותך גם

לבית ולגינה
חשיבות התאורה בעיצוב פנים

עברו חודשים מאז שהתארחנו בבית של חברים שלנו בדירה מקסימה במרכז הארץ. מדובר בבני זוג שעברו לדירה חדשה והם עיצבו אותה באופן מרהיב ויוצא דופן.

קרא עוד »
נרות שבת
לבית ולגינה
נרות נגד יתושים

עם כל הדברים הטובים בקיץ, יש דבר אחד שסביר להניח שעליו כל אחד מאיתנו היה מוכן לוותר – היתושים. מעבר להיותם מטרד רציני במהלך הקיץ,

קרא עוד »
רשת צלייה
לבית ולגינה
גריל גז לחצר

יש לכם התלבטות לאחרונה האם אתם מעדיפים לקנות גריל גז או גריל פחמים? אם כך, דעו שאפשר להבין אתכם. שתי האפשרויות הללו מציעות דברים שונים

קרא עוד »