האם ניתן לדאוג לחימום התנור גם כשאתם מחוץ לבית?

בית חכם הוא כבר לא סתם מותרות. בית חכם זוהי הדרך לנהל את הבית בעולם המודרני.

כשם שניתן לנהל עובדים, מערכות ושירותים באופן מקוון, כך המציאות המודרנית מאפשרת לנהל את הבית ישירות מהפלאפון הנייד.

מערכות בתים חכמים משתכללות באופן תדיר, ומציעות שירותים חדשים וחדישים בכל עת.

האם המערכת מאפשרת גם לדאוג לחימום התנור כשאתם מחוץ לבית?

 

שירותי הבית החכם

עוד קודם שנענה על השאלה ששאלנו, חשוב להבין מדוע כדאי לנו לעבור לבית חכם. בית חכם, כאמור, מאפשר ניהול מקוון של מערכות הבית. ניתן לשלוט באמצעות יישומון, המותקן במכשיר הסלולרי, במערכות התאורה, המיזוג, בווילונות, במכונת הכביסה ועוד.

בעזרת היישומון, ניתן לכבות את האור אם בטעות הוא נשאר דלוק כשיצאתם לסופ"ש, להפעיל את מכונת הכביסה הנמצאת בחדר הרחוק מכם, לעמעם את האורות כדי ליצור אווירה רומנטית או להפעיל את מערכת הסטריאו בזמן מסיבה.

לא מדובר רק בנוחות, אלא ביעילות של ממש. המערכות מאפשרות חסכון משמעותי בחשמל, כך שההתקנה מחזירה את עצמה לאחר זמן. כמובן שהמערכות החדישות לא מצריכות תשתית מותאמת, אלא יכולות להתלבש על כל תשתית קיימת, ישנה וחדשה כאחד.

קיימת אופציה להתקנה מרובדת של המערכת החכמה. במידה ואין לכם את כל הסכום הדרוש לשם ההתקנה, תוכלו לבחור בהתקנת מערכת חכמה רק בחדרים מסוימים או רק על חלק מתשתיות הבית ובאופן זה תוזילו את העלויות במידה ניכרת.

 

חימום הבית בעזרת המערכת

כמובן שגם מערכת המיזוג נשלטת על ידי תוכנת הבית החכם. ניתן להפעיל את מערכות החימום והקירור החשמליות בכל עת, בין אם אתם נמצאים בבית ובין אם לאו, בעזרת האפליקציה בפלאפון הנייד.

ההפעלה מראש לא מוגבלת למזגנים בלבד ומתאפשרת גם בחימום על ימי קמין, בחימום על ידי תנורי יונקרס או בחימום תת רצפתי. בעזרת תכונה זו של המערכת, תוכלו להנות מחמימות ונעימות החל מהצעד הראשון בבית. הרי ידוע שהבעיה העיקרית של מערכות החימום היא הזמן הממושך שלוקח להן לחמם את הבית, ובעזרת הבית החכם – הבעיה כלא הייתה.

 

תכונות נוספות של הבית החכם

מלבד החימום מראש, לבית החכם שלל יתרונות. הוא מאפשר לכם להפעיל את הרובוט שואב האבק בזמן שאתם מחוץ לבית, להפעיל את מכונת הכביסה כך שהמכונה תסיים בדיוק עם הגעתכם הביתה כדי לטפל בה, וגם לעמעם את האורות בחדר השינה, להפעיל מוזיקה, להפיץ ריח טוב וליצור בו אווירה רומנטית מושלמת. זאת, כמובן, לאחר הגפת התריסים או הווילונות.

 

פתרון עסקי

בכתבה זו עסקנו בבית חכם, אולם השימוש במערכות קריטי אף יותר במגדלים, במרכזי עסקים או במוסדות לימוד. המערכות החכמות מאפשרות למוסדות אלו לחסוך בחשמל דרך כיבוי אוטומטי של התאורה או של מערכות המיזוג.

 

לסיכום

מערכות בית חכם הן לא רק העתיד, אלא ההווה. כמובן שניתן לדאוג לחימום התנור גם כשאתם מחות לבית, כך שתיכנסו אליו כשהוא כבר חמים ונעים. לבית חכם עוד שלל יתרונות וכן הוא מאפשר למוסדות ועסקים לחסוך חשמל רב.

מכשיר דיגיטלי

 

אולי יעניין אותך גם

לבית ולגינה
חשיבות התאורה בעיצוב פנים

עברו חודשים מאז שהתארחנו בבית של חברים שלנו בדירה מקסימה במרכז הארץ. מדובר בבני זוג שעברו לדירה חדשה והם עיצבו אותה באופן מרהיב ויוצא דופן.

קרא עוד »
נרות שבת
לבית ולגינה
נרות נגד יתושים

עם כל הדברים הטובים בקיץ, יש דבר אחד שסביר להניח שעליו כל אחד מאיתנו היה מוכן לוותר – היתושים. מעבר להיותם מטרד רציני במהלך הקיץ,

קרא עוד »
רשת צלייה
לבית ולגינה
גריל גז לחצר

יש לכם התלבטות לאחרונה האם אתם מעדיפים לקנות גריל גז או גריל פחמים? אם כך, דעו שאפשר להבין אתכם. שתי האפשרויות הללו מציעות דברים שונים

קרא עוד »