האם יש צורך לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן?

בימים האחרונים אנו נתקלים במידע שגוי שמופץ ברחבי הרשת. יכול להיות שנתקלתם במידע זה שנוגע לביצוע בדיקות מקצועיות מסוגים שונים בבתים פרטיים ובדירות. עובדה זו גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בפני כל דורש את המידע החיוני. הפעם החלטנו להציג בפניכם אם יש צורך בביצוע בדיקת בדק בית חדשה לדירה שמוצעת מקבלן. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם קוראים את כל המידע המהימן ביותר.

 

בדיקת בדק בית – בואו נציג אותה

אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם בטח יודעים כי הפסקה הראשונה במדריך מוקדשת להסבר מעמיק אודות הבדיקה הנבחרת. הפעם, בחרנו להציג בפניכם את המידע אודות בדיקת בדק בית, כך שחשוב שתדעו מה עומד מאחוריה.

מדובר בעצם בבדיקה מקיפה שבודקת את כל הדירה שאתם מתכננים לקנות מהקבלן. בדיקה זו לא יכולה להתבצע על ידיכם באופן עצמאי. שכן, יש צורך בהסתייעות מצד גורמים מקצועיים שיש ברשותם את הידע המעמיק בנושא והציוד המתאים. במהלך הבדיקה נבדקים הדברים הבאים:

  • ליקויים במערכת החשמל
  • ליקויים במערכת המים
  • ליקויים בצבע הקירות
  • ליקויים במרצפות ועוד

בדק בית קבלן

צריך לבצע את הבדיקה לפני שקונים דירה מקבלן?

לא רק שזה צריך, זה חובה. חשוב לציין כי אנו רואים בעניין חובה, זה לא חוק או עניין שתיקנסו עליו אם לא תיישמו אותו. אנו רואים חשיבות עליונה בביצוע בדיקת בדק בית לדירה חדשה מקבלן  מכמה סיבות שיצוינו בפניכם בהרחבה בפסקה הבאה.

 

החשיבות בביצוע בדיקה זו טרם הרכישה

חשוב מאוד לבצע בדיקת בדק בית טרם הרכישה של דירה מקבלן כדי שתוכלו להיות בטוחים כי הכסף שאתם משקיעים בדירה לא הולך לחינם. לצערנו, שמענו על אנשים שקנו לאחרונה דירה מקבלן וגילו בדיעבד שיש בה ליקויים חמורים. יש מי שגילו שהמרצפות אינן ישרות, בעוד אחרים גילו שהצבע בקירות אינו איכותי והוא התקלף לאחר חודש מהמעבר. אף אחד לא רוצה לגלות את הדברים הללו לאחר שהוא משקיע את מיטב כספו בדירה חדשה. לכן, חשוב לבצע אותה.

בדק בית קבלן

איזה חברות מבצעות את הבדיקה?

ראוי לציין כי לא כל אדם מהרחוב מבצע את הבדיקה הזו. אתם צריכים לפנות אל חברה מוסמכת שמעסיקה מהנדסי בניין שמכירים את התחום. אם אתם רוצים לחפש חברה ברחבי הרשת, עליכם לערוך חיפוש אחר חברת בדק בית שיש לה ניסיון בבדיקות של דירות חדשות מקבלן.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הצורך המשמעותי בביצוע בדיקת בדק בית לדירה חדשה. כעת, אתם יודעים כי מדובר בבדיקה שאי אפשר לוותר עליה. אנו מקווים שתיישמו את המידע שצוין לעיל ותבצעו את הבדיקה טרם הרכישה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שלא רכשתם חתול בשק (או יותר נכון – דירה עם ליקויים חמורים).

בדק בית קבלן

אולי יעניין אותך גם

לבית ולגינה
חשיבות התאורה בעיצוב פנים

עברו חודשים מאז שהתארחנו בבית של חברים שלנו בדירה מקסימה במרכז הארץ. מדובר בבני זוג שעברו לדירה חדשה והם עיצבו אותה באופן מרהיב ויוצא דופן.

קרא עוד »
נרות שבת
לבית ולגינה
נרות נגד יתושים

עם כל הדברים הטובים בקיץ, יש דבר אחד שסביר להניח שעליו כל אחד מאיתנו היה מוכן לוותר – היתושים. מעבר להיותם מטרד רציני במהלך הקיץ,

קרא עוד »
רשת צלייה
לבית ולגינה
גריל גז לחצר

יש לכם התלבטות לאחרונה האם אתם מעדיפים לקנות גריל גז או גריל פחמים? אם כך, דעו שאפשר להבין אתכם. שתי האפשרויות הללו מציעות דברים שונים

קרא עוד »