כמה עולה ניקוי מזגן בתל אביב?

כל אדם שחי בתל אביב או עובד בה יוכל להגיד לכם מתוך שינה שהמוצר החשמלי הנפוץ ביותר שקיים בכל בית או עסק בעיר הוא מזגן. שכן, תנאי האקלים הנוכחיים לא מאפשרים להעביר את עונות השנה (ובעיקר את הקיץ) בעיר. בעקבות השימוש התדיר במזגן, יצאנו לבדוק כמה עולה התחזוקה שלו. בדקנו זאת עם כמה גורמים וחזרנו עם התשובה שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו קודם כל את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שיצרנו קשר עם גורמים יודעי דבר בתחום המזגנים בעיר. מדובר בעיקר בתושבים ומנהלי משרדים שאחראיים על תשלומי החשמל והתחזוקה של המזגנים. הגענו אל גורמים אלו לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של תל אביב בפייסבוק וביקשנו לקבל פניות מצד גורמים יודעי דבר בכל הנוגע לעלויות של ניקוי מזגן בעיר. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 51 אנשים שביקשו לקחת חלק במדריך. בסופו של דבר בחרנו בכמה מהם וביררנו מולם את העלויות של ניקוי מזגן בעיר.

 

הפרמטרים שקובעים את עלות ניקוי המזגן

מסתבר שיש פרמטרים שקובעים את העלות של ניקוי מזגנים בתל אביב. הפרמטרים שנמסרו לנו הם:

  • גודל המזגן (אם מדובר במיני מזגן או מזגן מרכזי)
  • הגישה אל המזגן
  • סוג המזגן ועוד

פרמטרים אלו יכולים לשנות את העלות של הניקוי בכמה עשרות שקלים בודדים ולעיתים בכמה מאות שקלים.

 

מה עומד מאחורי הפרמטרים הללו?

כששאלנו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך כמה עולה ניקוי מזגן? הם ציינו בפנינו מחירים שונים שגרמו לנו להבין שיש סיכוי שחלק מהם הזמינו טכנאי לא אמין שהציע להם מחיר גבוהה מאוד או שיש עניין אחר מאחורי העלות. בהמשך התברר לנו שמדובר בפרמטרים שצוינו לעיל. הבנו למשל שמשרד במרכז העיר שילם עלות גבוהה יותר על ניקוי מזגן בגלל שהיה מדובר במזגן שהגישה אליו לא הייתה נוחה והיה צורך בשבירה של קיר גבס ותיקונו. אדם פרטי בפלורנטין לעומת זאת, שילם רבע מחיר על ניקוי של מזגן קטן.

 

חשיבות הבחירה בבעל מקצוע אמין

חשוב מאוד שתבחרו בבעל מקצוע אמין שיבצע עבורכם את ההליך של ניקוי המזגן. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו הצעת מחיר הוגנת עבור הניקוי. אנו לצערנו לא יכולים להציג בפניכם את העלויות השונות, פשוט בגלל שהן משתנות ממקום אחד לאחר בעיר, אבל אנחנו כן יכולים להגיד לכם שעליכם לבדוק את העניין באופן מעמיק. אפשר לקבל המלצות על ניקוי מזגנים בתל אביב משכנים, מכרים, קולגות ועוד. עשו זאת ותוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים הצעה הוגנת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיצא לבדוק בתחילה את העלות של ניקוי מזגנים בתל אביב והסתיים עם היכרות מעמיקה עם התחום שתקל עליכם בהמשך הדרך. מאחלים לכם שתבחרו נכון ושתקבלו מזגן כמו חדש.

שלט

 

אולי יעניין אותך גם

בלוקים
מטבחים
4 דרכים לשלב תמונות במטבח

לאחרונה מצאנו את עצמנו מנסים לעצב את המטבח המיושן שלנו מחדש. החלפנו את כל הרהיטים והארונות ונשאר לנו רק לשלב לצבוע את הקירות ולשלב כמה

קרא עוד »