4 יתרונות של נגרות מותאמת אישית למטבח

בעידן של היום, כל כך קשה להיות מקוריים, והעיצוב המשוכפל מתאפיין בעיקר בעיצוב בתים ומטבחים. הבתים נהיים מאוד דומים אחד לשני, ולמי שמחפש עיצוב ייחוד וטביעת חותם מיוחדת, לא תמיד מצליח למצוא אותה בחברות הגדולות והמסחריות. עם זאת, למי שמעוניין בעיצוב ייחודי ואישי, יכול לבחור בנגריה שמתמחה בנגרות מותאמת אישית למטבח. נגרות אישית לוקחת את החזון שלכם והופכת אותו למציאות.

 

איכות בלתי מתפשרת

כשאתם בוחרים לבנות את המטבח שלכם אצל נגר פרטי כמו עדי חליפה נגרות מטבחים, אתם יודעים שיש זוג ידיים, ראש ולב שעומדים מאחורי הפרוייקט, להבדיל מחברת מטבחים שמתמשת במכונות ועובדת לפי תבניות קבועות מראש. התאמה אישית מבטיחה לכם איכות, יחודיות והתאמה של המטבח לרצונות האמיתיים שלכם, ולא למה שכבר קיים בשוק. נגרות בהתאמה אישית משתמשת בחומרים שאתם בוחרים, כך שלכם יש את השליטה המלאה על החומרים שאתם רוצים במטבח, ובנוסף יש תשומת לב מאוד גדולה על הפרטים הכי קטנים במטבח. בתהליך משותף עם הנגר, תוכלו לתכנן את המטבח המושלם שלכם, שיהיה בנוי כולו מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ובעלי תוחלת חיים ארוכה.

 

המאצ' המושלם

בשוק יש הרבה דגמים יפים, אבל הם לא תמיד מתאימים בדיוק למה שאנחנו מחפשים במטבח שלנו. במצב כזה, אנחנו נאלצים להביא פתרונות יצירתיים משלנו, שלא תמיד עובדים כמו שדמיינו. זה נעשה אפילו יותר מורכב כשחלל המטבח הוא לא סטנדרטי מבחינת הגודל והתכנון שלו, ויש תנאי שטח מורכבים או שהמטבח דורש פונקציונאליות מאוד גבוהה. לכן, נגרות בהתאמה אישית היא מוצלחת מאוד כשמחפשים פתרונות אחסון, סמויים או גלויים וכשאתם רוצים מטבח שיתאים אחד לאחד למה שהבית שלכם צריך.

ההתאמה האישית קורית לאחר מיפוי צרכים של הלקוח, יחד עם התאמה לסגנון החיים שלו והעיצוב שהוא אוהב, ולכן יש התחשבות בכל הגורמים הרלוונטיים בתכנון המטבח.

 

ההבדל הוא בסגנון

מטבח בעל סגנון ייחודי הוא מטבח שנוצר יש מאין. כלומר, נגר שלקח את הפריטים החשובים במטבח כמו הארונות, אי למטבח או משטח העבודה – ועבד עליו כך שיתאים לשאר הבית. בין אם אתם מעוניינים במטבח כפרי, מטבח פרובאנס או מטבח מודרני, אצל הנגר תוכלו להפוך את כל החלומות שלכם למציאות. אפשר להגיע עם סקיצה או מודל קיים והנגרייה כבר תדע איך לקחת את כל מה שמשורטט על הדף ולהביא אותו לידי ביטוי במטבח.

 

תקציב

כשאתם פונים לחברת מטבחים, אתם צריכים להתאים את התקציב שלכם למטבחים שכבר קיימים בתצוגה, ופעמים רבות המחיר שלהם שונה מהתקציב שאתם תיכננתם. בנגרות בהתאמה אישית, את שולטים בתקציב ובוחרים יחד עם הנגר באילו חומרים ופריטים תרצו להשתמש בצורה כזו שגם יתאימו לתקציב שלכם וגם יהיו הכי יחודיים לכם.

 

לסיכום

ללכת עם הזרם ולבחור במטבחים קיימים זה תמיד יותר קל ונוח. אבל, אם אתם מחפשים מטבח שישקף את הרצונות, הצרכים והסגנון שלכם – נגרות בהתאמה אישית היא בשבילכם. אל תפחדו להיות מקוריים ויחודיים, זה מה שבאמת יבדיל אתכם מאחרים.

מטבח

אולי יעניין אותך גם

בלוקים
מטבחים
4 דרכים לשלב תמונות במטבח

לאחרונה מצאנו את עצמנו מנסים לעצב את המטבח המיושן שלנו מחדש. החלפנו את כל הרהיטים והארונות ונשאר לנו רק לשלב לצבוע את הקירות ולשלב כמה

קרא עוד »