מה ניתן להכין במטבח עם טאבון ביתי

הטאבון הביתי הפך להיות בתקופה האחרונה לפריט בלתי נפרד ממטבחים בבתים רבים ברחבי הארץ. העובדה הזו גרמה לנו להבין שיש צורך לערוך מדריך שיתמקד בדברים שבהם ניתן להכין בתוך הטאבון המדובר. הישארו אתנו ותגלו את הדברים שאתם פשוט חייבים להכין בטאבון הביתי שלכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר ששוחחנו עם גורמים שמבינים דבר או שניים בהכנת מאכלים בטאבון הביתי. מדובר בשפים מוכרים יותר ומוכרים פחות. למקרה שאתם תוהים איך הגענו אל השפים הללו, נציין בפניכם כי ערכנו סקר קצר שפורסם ברשתות החברתיות. ביקשנו  מאנשים שעוסקים בתחום האוכל על בסיס יומיומי לציין בפנינו מאכל אחד שהם אוהבים להכין במטבח עם הטאבון הביתי.

קיבלנו לא פחות מ – 39 תשובות מצד גולשים ובחרנו את ה – 3 שנראו לנו הטובים ביותר. אז תכינו את המפיות ואת הטאבון שלכם, כי אתם צפויים להכין בו מאכלי גורמה ממש בקרוב.

 

מה ניתן להכין במטבח עם טאבון ביתי? אפשרות מספר 1

האפשרת הראשונה שבחרנו להציג בפניכם היא פיצה ביתית. הרי אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על טאבון ביתי מומלץ ולא לכתוב על הכנה של פיצה, זה הרי שני דברים שנושקים אחד לשני. לא מעט שפים שכתבו לנו, ציינו שהם אוהבים להכין פיצות בטאבון שלהם. לדברי אחד מהם, הוא אף פעם לא מכין את אותה פיצה. בכל פעם שהוא מכין, הוא מגוון עם התוספות ותמיד הוא בוחר בתוספת אחת לפחות שתהיה ייחודית, למשל:

  • אננס
  • דובדבנים
  • פטריות
  • זיתים שחורים ועוד

 

מה ניתן להכין במטבח עם טאבון ביתי? אפשרות מספר 2

אפשר להכין בטאבון מאפים ממולאים בגבינות. לא מעט שפים ציינו שזו הבחירה שלהם בימי שישי בבוקר או שבת בצהריים. שכן, אלו הימים שבהם הם רוצים לשבת בגינה או במרפסת עם מאפה שנוזלת ממנו גבינה רותחת. אנחנו יכולים לשתף אתכם שזה הזיכרון שלנו משבתות כשטיילנו עם המשפחה ביפו, אין דבר יותר טעים מלאכול את המאפה גבינות כשהוא יוצא מהטאבון טרי טרי.

 

מה ניתן להכין במטבח עם טאבון ביתי? אפשרות מספר 3

אפשר להכין פיתות. כן, יש מי שמעדיפים להכין בעצמם פיתות במקום לקנות (בדיוק כמו שיש מי שאופים באופן עצמאי את הלחמים שלהם במכשיר אופה לחם או לבד, בלישה). ראוי לציין שהשפים שאמרו שהם מכינים פיתות, כתבו כי הם עושים זאת תוך שימוש בקמחים ייחודיים, כמו למשל קמח שקדים או קמח חומוס. כך שיש להם פיתות בריאות ומיוחדות שאי אפשר למצוא בכל סופר, אבל אצלם בבית ניתן למצוא אותן.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדברים שניתן להכין במטבח עם טאבון ביתי. כעת, כשיש לכם את הרשימה, נותר לכם רק להכין את המאכל האהוב עליכם.

תנור תוצרת בית

אולי יעניין אותך גם

בלוקים
מטבחים
4 דרכים לשלב תמונות במטבח

לאחרונה מצאנו את עצמנו מנסים לעצב את המטבח המיושן שלנו מחדש. החלפנו את כל הרהיטים והארונות ונשאר לנו רק לשלב לצבוע את הקירות ולשלב כמה

קרא עוד »