קוצים בטוסיק – 3 משחקים לילדים שאוהבים לזוז

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם מחפשים כבר תקופה משחקים או הפעלות שונות שיאפשרו לילדים שלכם להוציא אנרגיה וכמה שיותר. אם כך, דעו שאתם לא לבד. יש לא מעט הורים לילדים שאוהבים לזוז שמוצאים את עצמם תרים אחר פתרונות שונים.

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שקריאה מעמיקה שלו תאפשר לכם אחת ולתמיד להכיר את המשחקים שיעייפו את הילדים שלכם.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים על ילדים. מדובר בעיקר באנשי חינוך שרואים מקרוב את הילדים שאוהבים לזוז. הם אלו שצריכים למצוא פתרון מהיר ויעיל שיאפשר לילדים לפרוק אנרגיה ולחזור אל הכיתה או המרחב של הגן כשהם רגועים ופנויים ללמידה.

שאלנו אותם מהם המשחקים הטובים ביותר שמתאימים עבור ילדים כאלו וקיבלנו רשימה ארוכה של אפשרויות. בסופו של דבר, בחרנו את 3 המשחקים שהומלצו מספר רב של פעמים והם יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

תכירו את המשחק ה – 1 שמתאים לילדים שיש להם קוצים בטוסיק: שולחן כדורגל

לא פעם אנו מנסים לשלוח את הילדים שלנו למגרשים ולחצר כדי שהם ישחקו בכדור, אבל זה לא תמיד עובד. שכן, ילדים לפעמים רוצים לפרוק אנרגיה במקום סגור (במיוחד אם מדובר בימים חמים מאוד או גשומים). הילדות שלהם שונה משלנו. אנחנו הרי היינו משחקים בחצרות לא משנה אם חם או קר, אבל הילדים של היום צריכים שיהיה להם שולחנות כדורגל לילדים במקום סגור שיאפשר להם לפרוק אנרגיה במיקום נוח ויבש.

 

תכירו את המשחק ה – 2 שמתאים לילדים שיש להם קוצים בטוסיק: טרמפולינה לחצר

סביר להניח שאתם מכירים את הרגע הזה שבו הילד שלכם רץ בטירוף ברחבי הבית. במצבים אלו עובר לנו בראש רק דבר אחד – החשש משבירה של חפצים יקרי ערך. אם אתם רוצים שהילד יצא בעצמו ויפרוק אנרגיה בחצר, אתם צריכים שתהיה לכם טרמפולינה לחצר לילדים. כך תוכלו להצביע בקלות על החצר מבלי לצעוק והילד שלכם כבר יגיע אל הטרמפולינה לבדו.

 

תכירו את המשחק ה – 3 שמתאים לילדים שיש להם קוצים בטוסיק: שק אגרוף

אחד המשחקים הטובים ביותר עבור מי שיש להם קוצים בטוסיק הוא שק אגרוף. שכן, כדי "להעלים" את הקוצים, צריך לבצע פעילות שעובדת על השרירים הגסים של הגפיים. שק שכזה מאפשר להביא לפעילות מאומצת שכזו. כך שבסיומה, הילד מרגיש חסר אנרגיה וכל מה שהוא ירצה לעשות באותם רגעים זה לנוח.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 המשחקים שמתאימים לילדים שיש להם קוצים בטוסיק. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, אתם יכולים פשוט לבחור במשחק המתאים עבורכם.

שפּילערייַ פֿאַר קינדער

אולי יעניין אותך גם

בחירת מכונת כביסה
כללי
5 טיפים לבחירת מכונת כביסה

בעולם המהיר של היום, מכונת כביסה אמינה ויעילה חיונית לשמירה על בית נקי ומאורגן. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, בחירת מכונת הכביסה הנכונה

קרא עוד »