איזה כיסא כדאי לקחת לפינת האוכל גבוה או נמוך?

רכישה של פינת אוכל גורמת לא פעם לתהייה שנוגעת לא רק לפן העיצובי, אלא גם לעניין הנוחות. שכן, מדובר בשולחן שבני המשפחה והאורחים צפויים לשבת בו לזמן ממושך. המדריך הנוכחי לקח את העובדה הזו ובחן אותה באופן מעמיק, כדי לבדוק מה תהיה הבחירה הנוחה ביותר. הישארו אתנו ותגלו איזה כיסא כדאי לכם לקחת: גבוה או נמוך? אם תקראו את המדריך עד סופו תוכלו לדעת גם אילו קריטריונים נוספים תצטרכו לקחת בחשבון כדי ליהנות מ – 100% נוחות. 

 

כיסא גבוה או נמוך? כך תבחרו נכון

הבחירה בכיסא המתאים ביותר לשולחן צריכה להתבצע תוך מתן תשומת לב למידות השולחן שברשותכם (או זה שאתם מתכננים לקנות). שכן, ההתאמה המקסימלית תבוא לידי ביטוי אך ורק בתנאי שתכירו בקשר שבין השניים.

כיסא מתאים

תכינו את סרגל המדידה – זה הזמן לבדוק

אם יש ברשותכם שולחן לפינת אוכל בבית ואתם רק צריכים להוסיף לו כיסאות, עליכם להשתמש בסרגל מדידה ייעודי שיאפשר לכם למדוד את גובה השולחן מהבסיס ועד הרצפה. אם אתם מבצעים כעת רכישה מקוונת שכוללת שולחן פינת אוכל וכיסאות של חברת CASSIAS, תוכלו לבדוק באתר החנות את מידות השולחן והכיסאות (הפירוט מופיע לצד כל רהיט שקיים באתר, כך שמדובר בעניין פשוט ליישום).

 

גיליתם שיש ברשותכם שולחן גבוה? אלה הכיסאות המתאימים לכם

אם ביצעתם את המדידות וגיליתם שהשולחן ששמתם עליו עין נחשב לגבוה יחסית, עליכם פשוט לבדוק אילו כיסאות בר יכולים להתאים לו. שכן, יש לא מעט כיסאות מסוג זה שמופיעים בקטגוריית כסאות לפינת אוכל בחנויות הריהוט המקוונות. נציין בהזדמנות זו שההתאמה בין כיסאות אלה לשולחנות צפויה להיות קלה ליישום, בגלל שהמעצבים לוקחים בחשבון שיש אנשים שיצטרכו לשלב בין כיסאות ושולחנות מדגמים שונים, כדי ליצור פינת אוכל שתקנה להם נוחות מרבית.

כסאות לפינת אוכל

הקריטריונים הנוספים שצריכים "להיות על השולחן"

כידוע, נוחות בישיבה על יד שולחן לא נוגעת אך ורק לקריטריון הגובה. צריך לשים לב לקריטריונים הנוספים הבאים, כדי שתוכלו לבחור בכיסא המושלם עבורכם:

  1. סוג הריפוד
  2. קיומה של ידית
  3. זווית המשענת

לכל אחד מאתנו יש העדפה אחרת. יש מי שרואים בקיומה של ידית כנוחות מקסימלית, בעוד אחרים מעדיפים לשבת על כיסא ללא ידית. זו רק דוגמא קטנה מתוך מספר שאלות שאתם צריכים להעלות עם עצמכם, כדי להגיע לסוג הכיסא המתאים ביותר. נמליץ לכתוב את כל המידע החיוני בהקשר זה על גבי דף ולמסור אותו לנציג מטעם החנות שיידע למצוא עבורכם את הכיסא שעונה על כל הקריטריונים.

 

לסיום

בשלב זה אתם יודעים שכדאי לבחור את גובה הכיסא של פינת האוכל בהתאם למדידות קפדניות. כעת נותר לכם רק לצאת לעבודה ולעבור על רשימת הקריטריונים. שכן, בסיום בירור מעמיק זה יתגלה בפניכם הכיסא המושלם מכל הבחינות.

פינת אוכל

אולי יעניין אותך גם

בחירת מכונת כביסה
כללי
5 טיפים לבחירת מכונת כביסה

בעולם המהיר של היום, מכונת כביסה אמינה ויעילה חיונית לשמירה על בית נקי ומאורגן. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, בחירת מכונת הכביסה הנכונה

קרא עוד »