חידושים מעולם ההיגיינה שלא הכרתם באתר איירול

אם עולם ההיגיינה רלוונטי עבורכם, ואתם רוצים לדעת ולהתעדכן על כל מה שחדש בו, על המוצרים והמכשירים החדשים שיצאו לשוק, אז הגעתם בדיוק למקום הנכון. יצאנו עבורכם כדי לסקור את החידושים האחרונים מאתר איירול וחזרנו עם הרבה מאוד הפתעות ומוצרים נהדרים שלא הכרנו. מוכנים? בואו נתחיל.

 

אז למי הכתבה מיועדת?

קודם כל חשוב מאוד שתדעו: יש בכתבה הזו גם מוצרים סופר שווים לבית הפרטי. כמובן שתוכלו למצוא דברים שיהיו רלוונטיים למרחבים ציבוריים יותר כמו אולמות אירועים, בתי עסק, ועוד, אבל אתר איירול לא שוכח את האנשים הקטנים שרוצים להשקיע גם בבית הפרטי שלהם.

מגבות נייר

מתקן חכם למגבות נייר

אין ספק שמגבות נייר לניגוב ידיים הן אחד המוצרים הכי שימושיים בעולם ההיגייני. כולנו יודעים כמה ששטיפת ידיים חשובה לשמירה על ההיגיינה, וההקפדה על שטיפת ידיים בסבון הגיעה לשיא אחרי התפרצות מגפת הקורונה. לצערנו המכשירים החשמליים לניגוב ידיים לא באמת עושים את העבודה, ואנו נאלצים לחזור לפתרון הישן והטוב – מגבות נייר.

המתקנים החכמים מגיעים עם חיישן תנועה בחלק הקדמי. כדי להוציא נייר מהמתקן צריך להזיז את היד מול החיישן, והמתקן ישחרר אוטומטית נייר. היופי כאן הוא החיסכון המשמעותי בנייר לצד המתקן שמעוצב בצורה יפה ואלגנטית.

 

מתקן לטישו

חידוש נוסף מאתר איירול, שמתאים בעיקר לבית פרטי, אבל יכול לשמש גם במקומות נוספים, הוא מתקן מעוצב לטישו. כולנו מסתובבים תמיד עם טישו בכיס, במיוחד בעונת החורף, ובכל בית מסתובבות כמה חבילות טישו פתוחות.

אם גם לכם נמאס לראות את חבילות הניילון המכוערות והמקומטות, את המתקן לטישו הוא הפתרון בשבילכם. מדובר על מתקן בעיצוב אלגנטי ומהודר שמגיע בכמה צבעים. ניירות הטישו נשלפים ממנו אחד אחרי השני, ממש כמו מהחבילה. זהו פתרון מצוין ופשוט.

מגבות נייר

מפיצי ריח אוטומטיים

זהו מוצר חובה בכל מרחב ציבורי, ובמיוחד בשירותים ציבוריים. מדובר על מערכת חכמה שלוקחת תמצית ריח מרוכזת ובעזרת גלי קול הופכת אותה לאוויר בניחוח נעים. המערכת מגיעה עם בקר דיגיטלי מתוחכם שאפשר לכוון לימים או שעות מסוימות, וגם לשחק עם רמות העוצמה של הפצת הריח.

תוכלו כמובן לבחור ניחוחות שונים בהתאם לטעם האישי שלכם, וכדאי לדעת שיש מגוון די רחב של ריחות שונים. כמו כן, כדאי שלא תהיו מודאגים נספר לכם שתמציות הריח נבדקו היטב ועומדות בסטנדרט הקפדני ביותר של IFRA.

 

סיכום

עולם מוצרי ההיגיינה ממשיך להתקדם ולרוץ קדימה גם בשנת 2023. אם יש לכם נגיעה לתחום אנו ממליצים לכם בחום להתעדכן להיות בעניינים כל הזמן. הלקוחות והמבקרים שמגיעים אליכם שמים לב גם לדברים הקטנים שלא תמיד נראים לכם חשובים, וריח טוב או מתקן חכם למגבות נייר יכולים להותיר רושם טוב מאוד. אתר איירול הוא ה-מקום להתעדכן ולדעת מה קורה בתחום הזה.

מגבות נייר

אולי יעניין אותך גם

בחירת מכונת כביסה
כללי
5 טיפים לבחירת מכונת כביסה

בעולם המהיר של היום, מכונת כביסה אמינה ויעילה חיונית לשמירה על בית נקי ומאורגן. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, בחירת מכונת הכביסה הנכונה

קרא עוד »