עיצוב חדר השינה – איך עושים את זה נכון?

במרבית הבתים בישראל, חדר השינה הוא לב ליבו של הבית, החדר שנוחותו חשובה ביותר לאיכות חיינו. כאשר חדר השינה מעוצב בצורה נוחה, מפנקת ומזמינה, השהייה בחדר שינה היא אחרת. מראה מעוצב מתאים יעניק לחדר מראה חי ואינטימי המאשר שינה רגועה ומפנקת. לפני שמתחילים לעצב את חדר השינה, חשוב לדעת איך עושים את זה נכון, כיוון שמדובר בעיצוב המצריך מחשבה מקדימה, כבר בשלב התכנון המקדים. אז על מה חשוב לשים דגש?

 

ריהוט נוח מפנק ומעוצב

הבסיס בכל חדר שינה הוא המיטות, הארונות והשידות. חשוב לבחור ריהוט איכותי, עמיד ונוח. העמדת שידות וקונסולות בחדר השינה מאפשרת שדרוג עיצובי לצד פתרונות אחסון נוספים. בבחירת הריהוט חשוב לשמור על אחידות ולבחור ריהוט בצבעים מתאימים ואפילו זהים. שילוב של שידה ליד המיטה הוא חשוב כדי להניח לפני השינה את המשקפיים, הספר או אפילו בקבוק מים או פלאפון.

 

טקסטיל תואם

חדר השינה צריך טקסטיל מותאם. הטקסטיל כולל וילונות, כיסיי מיטה, שטיחים וכריות. כמה שזה נשמע צדדי, לצבע הטקסטיל ישנה השפעה ישירה על עיצוב החדר. כדי לשמור על הרמוניה ואחידות בחדר השינה כדאי לבחור את מגוון הטקסטיל בצבעים זהים ומתאימים לצבע שהחלטתם שישלוט בעיצוב החדר. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי פעמים רבים צבעי הטקסטיל יהיו דווקא מנוגדים לצבע השולט כדי להחיות את צבעי הריהוט. זו כבר בחירה שלכם…

 

נצלו את הקונסולה לעיצוב

לעיצוב חדר השינה מוסיפים ריחות מבושמים ונעימים. ההמלצה היא לסדר בצורה יפה ומסודרת בקבוקוני בשמים או קרמים לשדרוג עיצוב החדר. זה גם המקום להוסיף טאצ' עיצובי אישי ולהוסיף תמונה זוגית עומדת.

חדר השינה הוא לא המקום לתלות תמונות של כל החברים או בני המשפחה שלכם, אלא רק תמונה זוגית או תמונה רגועה ניטרלית שלא מעוררת רגשות וחוויות ומאפשרת מנוחה. ניתן לרכוש קונוסלות המכילות מדפי זכוכית שיאפשרו לכם העמדת סבונים מבלי שהם יתפסו מקום על השידה.

 

מכניסים ירוק בעיניים

עציץ ירוק משתלב נהדר בכל מראה עיצובי ונותן לו מראה חי המאפשר צמיחה. לצורך כך אתם לא צריכים לרכוש עציצים עם שיחים אמיתיים. קל למצוא בחנויות הכלבו המגוונות עציצים ירוקים המדמים את הדבר האמיתי. רכשו אחד שמתאים לעיצוב הכללי של החדר. לפעמים ההמלצה תהיה דווקא על כמה קטנים… זו כבר בחירה שלכם, בהתאם לעיצוב הקיים.

 

איך משדרגים את עיצוב חדר השינה?

הדרכים לשדרוג חדר השינה הן רבות. כדי למקסם את העיצוב באמצעות האופציות הקיימות, במסגרת התקציב הנתונה, משתלם לפנות למעצב/ת פנים להתאמת העיצוב המתאים במינימום עלויות. למרות הדגשים הרבים שאתם שמים על העיצוב, אל תשכחו שהחדר חייב להיות נוח ללא פשרות. אל תוותרו על מזרונים איכותיים ונוחים, כריות נוחות ותפוחות ושמיכות נעימות, רכות ומפנקות.

עיצוב חדר השינה

אולי יעניין אותך גם

בחירת מכונת כביסה
כללי
5 טיפים לבחירת מכונת כביסה

בעולם המהיר של היום, מכונת כביסה אמינה ויעילה חיונית לשמירה על בית נקי ומאורגן. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, בחירת מכונת הכביסה הנכונה

קרא עוד »