לא מסוכן כמו שחשבתם – הכירו את תחרות הבישול "קרב סכינים"

אם גם לכם השם 'קרב סכינים' נשמע מוכר, אתם לא לבד. קרב סכינים היתה תוכנית בישול פופולרית ששודרה בעבר בטלוויזיה הישראלית. התוכנית התנהלה במתכונת של קרבות בין שפים, כשהמטרה כמובן היא להכין את המנה הטובה והטעימה ביותר, ולצאת מנצחים… בתוכנית ניתן זמן מוגבל להכנת המנות, מה שהגביר את המתח ושיפר את הביצועים.

תחרויות בישול הן פופולריות לא רק בתוכניתו המשודרות בטלוויזיה, אלא גם בחיים עצמם. הישראלים נוהרים בהמוניהם לסדנת בישול מסוגים שונים, וטוב שיש לנו בשוק חברות מקצועיות המציעות סדנאות מיוחדות שבהן יכול כל אחד למצוא את עצמו. תחרות הבישול קרב סכינים היא תחרות מיוחדת ויוצאת דופן. התחרות מוצעת לקבוצות גדולות – משפחות, צוותים בעבודה, קבוצות חברים ועוד.

במסגרת התחרות מתפצלת החבורה המקורית שבה הגעתם לכמה תתי קבוצות, ועל כל קבוצה מוטלת משימה להכנת מנה משובחת, כשהמטרה הסופית היא להכין ארוחת שף מושחתת ומענגת לכל חברי הקבוצה. בשום שלב בתחרות לא תהיו לבד – ילוו אתכם שפים מומחים ואנשי מקצוע שיסייעו לכם בהכנת המנות, ועל הדרך תוכלו גם ללמוד מהם טכניקות מעניינות ועבודה יעילה וזריזה במטבח מקצועי ומצויד היטב.

מטרת התחרות היא כמובן לנצח, אבל הכל נעשה עם מוזיקה מקפיצה ברקע, באווירה ידידותית שמגבירה את הגיבוש ואת האווירה הטובה. התחרות מותאמת לגילאים שונים ולבעלי רקעים שונים. בתחרות תרגישו שיש מקום לכולם, החל מהחבר שכולם יודעים שהוא בעצם שף מבוזבז, וכלה בבעל הידיים השמאליות שלא מצליח לחתוך מלפפון בלי לחטוף כמה פציעות בעצמו.

כאשר התחרות מסתיימת וניתן הניקוד על המנות, תוזמנו כמובן לשבת לאכול ולהנות ממעשה ידיכם להתפאר. רוצים לנצח? זה הזמן לגרד בראש, ולהיזכר בכל פיסת מידע קולינרית שאי פעם למדתם מסבתא או ראיתם בטלוויזיה. התחרות גם מאפשרת לכם להשתפשף ולהתנסות במטבח מקצועי, בליווי של בשלנים ושפים מהשורה הראשונה.

חוץ מהניקוד על הטעם של המנות, שהוא מן הסתם החלק החשוב ביותר בארוחה, תקבלו ניקוד גם על פרמטרים נוספים. למשל, על עבודת הצוות בקבוצה שלכם, על שמירה על הסדר והניקיון במהלך הבישול, על עמידה בזמנים וכמובן על הגשה נעימה ואסטטית של המנות שהכנתם. התחרות היא דרך מצוינת להגביר גיבוש ועבודת צוות. התחרות מתאימה גם לצוותים, חברים ומשפחות שיש בהם אווירה טובה וחברית, וגם לכאלה שצריכים קצת לחזק את החיבורים ולהפחית מתחים ביניהם.

כולנו יודעים שאין כמו ארוחה טובה, אלכוהול ומוזיקה כדי ליצור אווירה טובה בין אנשים, והמחמאות שיעופו בין הבשלנים רק יחזקו את החיבור ואת ההערכה ההדדית. ונוסיף עוד פרט חשוב, שימצא חן בעיני כולם – תחרויות הבישול קרב סכינים מצטלמות נהדר, והן יספקו לכם חומרים בלתי נגמרים לרשתות החברתיות של העסק שלכם.

סדנאות בישול

אולי יעניין אותך גם

בחירת מכונת כביסה
כללי
5 טיפים לבחירת מכונת כביסה

בעולם המהיר של היום, מכונת כביסה אמינה ויעילה חיונית לשמירה על בית נקי ומאורגן. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, בחירת מכונת הכביסה הנכונה

קרא עוד »