רך או קשה? מה הוא המזרן הבריא ביותר לגב שלך

יש מי שאומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שאוהבים את המזרן שלהם רך ואלו, שמעדיפים אותו דווקא קשה. לקחנו חלק לאחרונה בהתערבות שנגעה לנושא זה והבנו שהגיע הזמן לצאת ולבדוק מה מבין השניים נחשב לבריא ביותר לגב. ערכנו בירור מעמיק כדי להגיע למסקנה והיא תופיע בפניכם בשורות הבאות. הישארו אתנו ותגלו מה המזרן שאתם צריכים לבחור כדי לספק לגוף שלכם בריאות.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבע, אתם וודאי יודעים שאנו מסתמכים בדרך כלל על מידע שמופיע במאמרים ובמקורות מוסמכים. הפעם, החלטנו שאנו פונים אל האנשים שיודעים דבר או שניים על בריאות ושינה טובה.

מדובר בעצם בקוראים שלנו שישנים כל אחד על מזרון אחר. אלו 40 אנשים סך הכול. כ – 20 אנשים מהם ישנים על מזרון רך ועוד 20 ישנים על מזרון קשה לאורך שנים. שאלנו אותם למצב הבריאותי שלהם והגענו למסקנות שאתם חייבים להכיר.

 

אז רך או קשה? מה יותר בריא מבין השניים?

האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו על מכאובים שלהם. הדבר גרם לנו להבין כי מרבית אלו שיש להם מזרן רך מידי – סובלים יותר מבעיות אורתופדיות. לעומת זאת, אלו שישנים דווקא על המזרנים הקשים, הם אלו שסובלים פחות מבעיות אורתופדיות.

 

ראוי לציין כי היו כמה שציינו שיש להם פה ושם כאבי ברכיים או מפרקים, אבל קשה לדעת אם מדובר בעניין שנובע מרכות המזרן או מפרמטרים אחרים. העניין החשוב שמצאנו זו העובדה שאלו שלא סבלו מכאבים כלל ציינו כי הם רכשו את המזרן אצל ענק מותגי מזרונים.

 

מה הקשר בין הבריאות שלכם לבין החנות שבה תרכשו את המזרן?

באנו במטרה לבדוק איזה מזרן בריא יותר – מזרן רך או קשה וחזרנו עם מסקנה חשובה אחרת. הבנו כי זה לא הפרמטר החשוב ביותר. מה שחשוב ביותר זו החנות שבה תבחרו לבצע את הרכישה. שכן, רבים מאלו שציינו בפנינו שהם ביצעו רכישה של מזרן בחנות מוכרת ואיכותית, לא סבלו מכאבים אורתופדיים.

 

מה המסקנה שלנו מהמדריך הנוכחי?

המדריך הנוכחי הביא אותנו למסקנה לא צפויה בנושא. במקום להתמקד ברך או קשה – אתם צריכים להתמקד באיכות של החנות הנבחרת. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי אפשר להגיע אל חנות מומלצת באמצעות חיפוש אחר חוות דעת ברחבי הרשת, למשל:

  • בגוגל (בלשונית הביקורות)
  • בפייסבוק
  • באינסטגרם

 

לסיום

רגע לפני סיום המדריך, אנו מזמינים אתכם לצאת ולבדוק פרטים אודות חנויות שהומלצו לכם ולבחון מהו המזרן שנוח לכם ביותר. זכרו – אין זה משנה רמת הקושי של המזרון, האיכות היא זו שקובעת בסופו של דבר. נאחל לכם שתהיה שינה טובה ובריאה.

גבר

אולי יעניין אותך גם

חברת הובלה
הכל לבית
איך לבחור חברת הובלות?

מעבר דירה יכול להיות תהליך מלחיץ ומשמעותי גם יחד, ואין ספק שבחירה בחברת ההובלות הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. בין אם אתם עוברים בתוך

קרא עוד »
מדפים
הכל לבית
כיצד בוחרים מחסן לגינה?

בחירה של מחסן לגינה זה לא עניין פשוט כמו שזה נשמע. שכן, יש צורך בבחינה מעמיקה של קריטריונים חשובים שיאפשרו בסופו של דבר לדעת שבחרתם

קרא עוד »
חלל מעוצב
הכל לבית
מה הם מנדפים חכמים?

בבית או במפעל, שימוש במנדף חכם מאפשר לכם לחסוך כסף, זמן ומאמץ. המנדפים החכמים מצויידים בחיישנים המדליקים ומכבים אותם באופן אוטומטי על פי צורך וחוסכים

קרא עוד »