מה הם מנדפים חכמים?

בבית או במפעל, שימוש במנדף חכם מאפשר לכם לחסוך כסף, זמן ומאמץ. המנדפים החכמים מצויידים בחיישנים המדליקים ומכבים אותם באופן אוטומטי על פי צורך וחוסכים באנרגיה, מתריעים על תקלה או צורך בניקוי ונוחים יותר להפעלה והתקנה. במאמר זה נסביר מהם מנדפים, למה הם משמשים וכיצד ניתן להתאים אותם לצרכים שלכם.

 

קצת עלינו

חברת ונטק הינה בעלת נסיון של כשלושים שנה בתכנון וייצור של מערכות סינון אויר, מנדפים ומפוחים, מנדפים חכמים, מערכות שחרור עשן, ציוד למטבחים תעשייתיים וביתיים ועוד. אנו מזמינים אתכם לפגישה עם הצוות המקצועי שלנו על מנת לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולתכנן עבורכם מוצר ייחודי המתאים בדיוק למפעל, בית העסק או הבית הפרטי שלכם. אנו מלווים כל לקוח משלב התכנון ועד ההתקנה ולאחר מכן עד להשגת תו תקן או אישור מרשות הכבאות וההצלה.

 

מהו מנדף?

תפקידו של המנדף לסנן מן האויר אבק, אדים, כימיקלים וטיפות שמן על מנת לשמור על סביבת עבודה בריאה ונקייה ולשמור על בריאותם של העובדים כמו גם מכשור עדין. הם מתאימים מאד לצורכי מעבדות נקיות, מטבחים תעשייתיים ומטבחים ביתיים, משרדים ובתי מלון. כל מנדף מותאם לסוג הזיהום אותו הוא יצטרך לסנן וניתן גם לתכנן את גודלו ואת יכולת ההספק שלו בהתאם לדרישות. חברת ונטק מייצרת מנדפים מסוגים שונים ומחומרים שונים על מנת לענות גם על דרישות האסתטיקה והקו העיצובי שלכם, ניתן להשיג מנדפים מנירוסטה, מזכוכית, מעוגלים או בצורת גריל. כל המנדפים שלנו בטיחותיים ומתוכננים כדי לשמור על בריאותם ושלמות גופם של העובדים.

 

המנדפים החכמים שלנו

חברת ונטק מתמחה בתכנון וייצור מנדפים חכמים על פי דרישה. המנדפים שלנו בעלי מפוחים שקטים לסביבת עבודה נעימה יותר ובעלי חיישנים המתריעים על תקלה או זמן הניקוי המומלץ. קטנים ונוחים יותר להתקנה. להלן סוגי המנדפים החכמים שלנו שיחסכו לכם זמן, אנרגיה ומאמץ:

  1. מנדף חכם עם מערכת בקרה – פטנט ישראלי של חברת ונטק, בעל מערכת בקרה המדליקה ומכבה על פי כמות האדים והעשן בסביבתו ואשר יכולה לווסת שניים או יותר מנדפים בו זמנית.
  2. מנדף חכם היברידי – מתאים במיוחד למי שכבר יש לו תשתית למנדף ורק מעוניין בשדרוג למוצר טכנולוגי מתקדם יותר. המנדף ההיברדי מיוצר על פי צרכיכם בהתאמה אישית.
  3. מנדף חכם עם נורות UV נורות ה UV שורפות את חלקיקי השומן בעודו נשאב למערכת המנדף ומטהרת את האויר ממנו. מתאים במיוחד למקומות שבהם האויר הנפלט מן המנדף חוזר אל אותו החלל.

 

לסיכום

המנדפים החכמים של חברת ונטק מיועדים לנקות ולטהר את האויר מחלקיקי אבק, שומן, זיהומים שונים ולכלוך לשמירה על בריאות העובדים ועל ציוד הרגיש לאבק. המנדפים מתוכננים ומיוצרים בהתאמה אישית על פי צרכיכם.

מדפים                 

 

אולי יעניין אותך גם

חברת הובלה
הכל לבית
איך לבחור חברת הובלות?

מעבר דירה יכול להיות תהליך מלחיץ ומשמעותי גם יחד, ואין ספק שבחירה בחברת ההובלות הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. בין אם אתם עוברים בתוך

קרא עוד »
מדפים
הכל לבית
כיצד בוחרים מחסן לגינה?

בחירה של מחסן לגינה זה לא עניין פשוט כמו שזה נשמע. שכן, יש צורך בבחינה מעמיקה של קריטריונים חשובים שיאפשרו בסופו של דבר לדעת שבחרתם

קרא עוד »