רעיונות מיוחדים לעיצוב הבית שאין בשום מקום אחר

בשונה מאדריכלות, המתייחסת לתכנון ולשינוי מבנה שלם, עיצוב פנים מתייחס לתכנון חלל פנימי, שבתוך מבנה, לפרטי לפרטים.

כאשר מדברים על עיצוב פנים של חלל כלשהו, ניתן להתייחס לעיצוב של מבנה ציבורי כגון: מרפאה, בתי חולים או משרד או לעיצוב פנים של בתים פרטיים, כאשר בעיצוב הפנים הכוונה לתכנון נכון של חללי הבית, מיקום של ריהוט שיהיה בבית, תאורה שיכולה להתאים וכיו"ב.

 

3 אלמנטים שיכניסו לבית שלכם עיצוב מנצח והרבה אור

בימינו, תחום עיצוב הפנים הולך ומתפתח יותר ויותר ואף הופך לחלק בלתי נפרד מהתכנון של הרבה מאוד בתים פרטיים ומבנים ציבוריים.

ניקח לדוגמה את המגמה הטרנדית של חדרי ארונות בבית ניתן לומר כי מדובר בפתרון לא פרקטי מאוד אלא גם כזה שטומן בחובו לא מעט אלמנטים עיצוביים וייחודיים.

מכאן, עיצוב בתים באופן כללי הפך כמעט לנחלת של רבים מן האנשים ולא רק של אדריכלים ומעצבי פנים.

בהקשר זה, ניתן לדבר על כמה רעיונות מעניינים ומיוחדים לעיצוב, אשר יוכלו לתת לכם השראה וללוות אתכם בתהליך עיצוב הבית הפרטי שלכם:

שימוש בתמונה ממתכת

ציור מיוחד של חיה או של קישוט אחר, עשויים להבליט את הקיר בו תולים אותם. תמונות בסגנון זה נותנים דגש לקיר עליו הן תלויות, מבלי לתפוס את כל הפוקוס של המרחב העיצובי.

מבחינת אזור המטבח

ניתן להבליט ולייחד אותו באמצעות תמונת ניאון על קיר המטבח. מאחר שהמטבח הינו אזור דומיננטי בבית ופעיל מאוד, כדאי שיהיה מואר ככל הניתן, כך שתוספת של תמונות ניאון באזור זה שלהבית, בהחלט יכולות לתרום לתאורה מוגברת.

צבעים

לחדר השינה ניתן להכניס צבעים חיים כגון: אדום, אשר עשויים להקנות לו תחושות של חום ותשוקה ולהחדיר בו אנרגיה טובה. צבעים בהירים, לעומת זאת, יהפכו את החדר לחסר עניין ופחות חמים.

 

רעיונות מיוחדים לעיצוב הבית – סגנונות עיצוב ייחודיים מהעולם

עיצוב הבית בסגנון יווני

ע"י שימוש רב בצבע הלבן והכחול המזכירים את הקרירות ואת הים, בשילוב של רהיטי עץ המקנים מראה מעט חמים אשר יוצר איזון.

 

עיצוב בסגנון טוסקני

הכולל שימוש בגוונים חומים וירוקים ובצבעי הטבע ושילוב של פריטים העשויים מזכוכית וברזל. בנוסף, התקנה של גופי תאורה מיוחדים המקנים אווירה רומנטית וכמו כן, הוספה של צמחיה טבעית (בתוך חלל הבית או מחוצה לו) המזוהה אף היא עם הסגנון הטוסקני.

עיצוב הבית בסגנון סקנדינבי

המאופיין במראה פשוט, נקי ומינימליסטי. בגלל הפשטות שבסגנון זה של עיצוב, הוא נחשב לזול יחסית וקל לייצור.

קישוט הקירות באמצעות הדבקת טפטים מעוצבים או מדבקות קיר מיוחדות גם עשוי לגרום לקיר להראות מיוחד ולא שגרתי.

עיצוב בסגנון מרוקאי

אשר בא לידי ביטוי בהרבה צבעוניות וכולל שילוב של זהב ונחושת בפריטים שונים ובנוסף גם תאורה אותנטית, סלון עם מושבים נמוכים והרבה כריות.

אולי יעניין אותך גם

בחירת מכונת כביסה
כללי
5 טיפים לבחירת מכונת כביסה

בעולם המהיר של היום, מכונת כביסה אמינה ויעילה חיונית לשמירה על בית נקי ומאורגן. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, בחירת מכונת הכביסה הנכונה

קרא עוד »