איך תתאימו את ריהוט הגן שלכם למטבח החוץ

פיסת גן העדן הנקראת הדינה שלכם יכולה לכלול בה גם מטבח מרהיב שתשכחו בכלל שיש לכם בית עם קורת גג.

כמו שאנו דואגים להתאים את הריהוט בבית למטבח הבית שלנו, כך בעצם נעשה זאת במטבח בחוץ.

אספנו עבורכם כמה טיפים להתאמת ריהוט הגן שלכם למטבח החוץ:

 

לקיחת מידות

עוד לפני שאתם קונים ריהוט באינטרנט בחנויות או ברשתות המובילות, הגיעו מראש עם המידות שאתם צריכים. יש לבצע מדידות מדויקות של גודל המרחב החיצוני תוך בחירת מקום בו תרצו להניח את הרהיטים. מדדו אורך ורוחב של המקום, ושימו לב כי אתם לוקחים בחשבון גם התנהלות סביב הריהוט, כך שהמידות חייבות להיות מדויקות ולהתאים גם לגודל המטבח.

 

התאמה 

חשוב כי מערכות הישיבה אותן תבחרו יתאימו לצרכים שלכם – כיום ישנם ערסלים, כיסאות נוח, קונכיות, כורסאות גן, ספות ועוד ומערכות ישיבה שתוכלו למעשה לאכול את האוכל שתבשלו במטבח.
שימו לב כי אתם בוחרים את הפריטים המתאימים ביותר להתנהלות שלכם במקום.

 

איכות

וודאו כי אתם בוחרים רהיטים איכותיים בלבד. שימו לב כי הפריטים שבחרתם ריהוט לגינה עשויים מראטן או אלומיניום ובמקרים שונים גם עץ מלא המתאים לשימוש חיצוני.
בכך הפריטים שתבחרו יחזיק מעמד זמן רב ולא יתכלו וייהרסו בשל מזג אוויר קיצוני. תמיד עדיף להשקיע בקנייה חד פעמית לאורך זמן מאשר להתאכזב מאיכות ירודה של רהיטים זולים.

 

פרקטיות

בחרו רהיטים שיש בהם מן הפרקטיות משמע: שולחנות מתקפלים כמו גם כיסאות שניתן לקפל בקלות ולאחסן בעת הצורך, לערוך ארוחות בחוץ עם כל הנפשות והאורחים בבית.
עוד תוכלו לבחור כיסאות או ספות שניתן להסיר מהן בקלות את הכיסויים ולכבס, ואפילו ערסלים שניתן לאחסן בנוחות ללא צורך במקום מיוחד עבורם.

 

מחיר

בצעו השוואת מחירים בין כמה וכמה חנויות ורשתות המספקות ריהוט מותאם לגינה.
באמצעות בחירה בחנות מקוונות, ניתן להוזיל עלויות באופן משמעותי וליהנות ממשלוח מהיר של פריטים מסוגים שונים, עד הבית.

 

עיצוב 

מומלץ להתאים את מערכות הישיבה שאתם בוחרים למראה הכללי של החצר והגינה.
לדוגמה: עבור גינה כפרית יתאימו כיסאות עשויים עץ מלא או ראטן, או למטבח כסוף יתאים עיצוב המשלב עץ או במבוק. בעת הרכישה של ריהוט גן מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע העוסקים בעיצוב חוץ והתאמת פריטים לעיצוב הגינה.

 

נוחות

אל תתפשרו על נוחות. בזמן שאתם בוחרים חפצים מכל סוג, בין אם למרחב חיצוני או פנימי, חשוב כי הם יהיו נוחים. בעיקר שמדובר על מערכות ישיבה שתרצו שיספקו לכם רוגע ושלווה בפיסת גן עדן שלכם.

 

לסיכום

כאשר אתם קונים ריהוט גן צריך לשים לב למספר דברים – קודם כל הקפידו לקחת מידות נכונות ומתאימות, אחר כך הקפידו שהעיצוב אכן תואם את המטבח שלכם בדיוק כמו שמתאימים ריהוט למטבח בבית.

אל תתפשרו על עיצוב וניתן להתפשר עם אנשי מקצוע, אך אל תתפשרו גם מוצר איכותי ונוח שישאר איתכם לאורך שנים.

 

פרגולה

אולי יעניין אותך גם

מטבח חוץ חלום מתוק

מטבחי חוץ זו המצאה נהדרת ומשפרת איכות חיים פלאים! אז מה כל כך כיף במטבח חוץ בגינה? אנשים רבים אוהבים לארח, רובנו אוהבים להיות בסביבה

קרא עוד »