קייטרינג אסאדו לאירועים

האסאדו נחשב לגולת הכותרת של האירוע כאשר הוא מוגש עם נתחי בשר עסיסיים אשר נצלים אל מול עיני הסועד על חרבות מיוחדות. בכך, האירוע מקבל נופך שונה ומסקרן אשר מושך את המוזמנים באמצעות ניחוח בשרים מטריף ומופע קולינרי מהמעלה הראשונה.

 אסאדו – הבשר הפופלרי ביותר לאירועים

אסאדו הוא מושג המשמש לתיאור שיטת צליית בשר על הגריל. הבשר, בדרך כלל בקר, נצלה על הגריל או על האש. האסאדו מקורו בארגנטינה, והוא מאכל מסורתי אשר אוכלים אותו במדינות רבות בעולם כמו אורוגואי, צ'ילה ברזיל וגם במדינת ישראל. היתרונות של הזמנת קייטרינג  אסאדו לאירועים הם רבים, בעיקר משום שהקהל הישראלי ידוע באהבתו הרבה מאוד לבשר, וקשה מאוד למצוא באירועים אורחים אשר לא ישמחו לקבל מנת בשר אשר בגדר רבים היא בגדר חובה. לרוב, האסאדו בניגוד לבשרים אחרים הוא עשיר בטעמים וניתן להגיש אותו בצורות הגשה רבות. על כן, קייטרינג אסאדו מוסיף לאווירה זאת בזכות העובדה כי מדובר בקייטרינג עשיר אשר הופך את האירוע לחגיגת טעמים, ריחות ומראות שכן מדובר על צורת הכנה ייחודית אשר גורמת לקהל הסועדים לרצות עוד יותר לאכול, כל אחד ע"פ טעמו האישי. ברוב האירועים אשר מתקיימים כיום ובהם ישנו קייטרינג אסאדו יכולים האורחים לבחור את מנת הבשר האהובה ביותר עליהם, זאת לצד מבחר של סלטים טריים ואיכותיים אשר נחתכים במקום ומוסיפים טעם נוסף לבשר הממכר. לכן, ישנה חשיבות מכרעת לרבים בבחירה בקייטרינג איכותי אשר יודע לבצע את כלל הפעולות הנדרשות כדי שגם האורחים באירוע שלכם ייהנו מקייטרינג אסאדו משובח אשר ישאיר את האורחים שבעים ומרוצים.

אסדו

קייטרינג אסאדו לאירועים – רק עם מאסטר מיט

קייטרינג מאסטר מיט אסאדו לאירועים נחשב כיום לקייטרינג המוביל בישראל, בעיקר בתחום של קייטרינג אסאדו לאירועים. לאור העובדה כי לאוכל יש חשיבות עליונה כשמדובר באירוע, קיימת הבנה כי מדובר באחד האלמנטים שיגרמו לאורחים לזכור את האירוע לשנים הבאות. על כן, חלה עלייה בהתעניינות לגבי הקייטרינג הספציפי הזה והדרישה של רבים היא לקבל באירועים שלהם בשר איכותי, טעים וטרי. על כן, במאסטר מיט ישנה הקפדה יתרה אשר מתחילה בבחירה של נתחי הבשר המובחרים ביותר, דרך סגנון הצלייה הייחודי אשר מתבצע בצורה כזו שבה  של נתחי בשר גדולים במיוחד נצלים מעל אש חיה ולזמן ארוך. לאחר כ-6 שעות, ולאחר בדיקה של מומחה האסאדו, מורדים נתחי הבשר מהאש, נפרסים במקצועיות ומוגשים אל האורחים תוך היותם חמים ומגרים. מאסטר מיט מקפידים על אופן הגשה מוקפד ומקצועי לעילא ולעילא, זאת באמצעות יצירתיות רבה וטכניקות צלייה ייחודיות וראשונות מסוגן אשר פותחו במשך שנים ארוכות ותוך ביצוע של ניסוי וטעייה עד למציאת הדרך הייחודית שתהפוך את האירועים שלכם – לחוויה שלא תישכח במשך זמן רב.

 

אולי יעניין אותך גם