3 סוגי מטבחים מודרניים שחייבים להכיר

המטבח הוא חלק מהחלל המרכזי שבבית.

הוא בדרך כלל מתחבר בנקודה מסוימת לסלון, ומהווה מעין המשכיות מעניינת לעיצוב שנמצא בו.

עניין הסגנון והסטייל משתנה מאדם לאדם בהתאם להעדפתו האישית ולחיבתו לעיצוב ולצבעים מסוימים.

אחד מהמטבחים הפופולריים ביותר כיום הוא המטבח המודרני, אשר מאופיין לרוב בעיצוב סולידי, תוך שימוש באלמנטים נקיים ואחידים.

העיצוב של המטבח המודרני משווה לו מראה תעשייתי ויוקרתי כאחד, זאת לאור השימוש בחומרים מתכתיים בעלי צבעים מטאליים, אשר הפכו להיות טרנד של ממש בעולם המטבחים.

המטבח המודרני יגיע גם לרוב עם אבזור טכנולוגי מתקדם, אשר ישווה למטבח מראה מתוחכם ועדכני באותה הנשימה.

ישנם מספר סוגים של מטבחים מודרניים, ואנחנו כאן כדי לספר על המטבחים המודרניים הפופולריים ביותר כיום.

 

מטבח מודרני קלאסי

חובבים טכנולוגיות מתקדמות? חולמים על מטבח שכל כולו מעוצב על טהרת החדשנות, תוך היטמעות בעיצובים עוצרי נשימה? המטבח המודרני הוא לחלוטין האפשרות האידיאלית עבורכם. המטבח המודרני מאופיין לרוב בארונות עם פתיחה חדשנית ונגישה, אי מעוצב שכולל בתוכו מני שכלולים שיקלו על חייכם ועוד טכנולוגיות שהופכות את המטבח שלכם לחוויה טכנולוגית מרהיבה. מן הטכנולוגיות שניתן לשלב במטבח- מקרר בשילוב אלמנטים דיגיטליים, טלוויזיה עם מסך דק שמוטמעת בקיר, מכשירים שמישים שמוטמעים אוטומטית במערכות החשמליות של המטבח ועוד.

 

מטבח כפרי מודרני

המטבחים הכפריים- מודרניים הם מטבחים מיוחדים, ובעיצובם ניתן להבחין באלמנטים כפריים ומודרניים שבאים לידי ביטוי ומתקיימים זה לצד זה במטבח. המטבח הכפרי, בהיותו עשוי עץ, יוצר בחלל תחושה של ביתיות וחום. שילובן של הנגיעות החדשניות שמאפיינות מטבח מודרני יחד עם אלמנטים מהמטבח הכפרי, מוליד עיצוב מעניין ומרענן. כך אפשר להנות ממספר קווי עיצוב שמתכנסים לכדי חלל אחד. מטבחים כפריים מיוצרים בדרך כלל בעבודת- יד, תוך שימוש בטכניקות קלאסיות, אשר למרבה ההפתעה מתכנסות לטרנדים העכשוויים שמאפיינים את המטבח הישראלי.

 

מטבח פרובנס מודרני

סוג נוסף של מטבחים מודרניים הוא כזה שמשלב מטבח פרובנס, אשר מבוסס על מסורות צרפתיות, יחד עם אלמנטים מהמטבח המודרני. מטבח הפרובנס מאופיין בקו עיצוב אותנטי, ומכיל בתוכו סגנונות עיצוב קלאסיים, אשר מתבטאים במיוחד בתצורה של העצמים השונים במרחב- מבנה הארונות, הקירות והחלונות. הבסיס למטבח הפרובנס הוא הצבעים הדומיננטיים בהם נצבע המטבח. השילוב של שני הסוגים במטבח אחד יוצר חדשנות לצד אותנטיות, תחושה של מעבר בין תקופות שונות ומיזוגן. אלו ללא ספק יהפכו את המטבח לנקודה עיצובית מעניינת בביתכם.

 

אז, באיזה מטבח תבחרו?

לאחר שהצגנו בפניכם מספר אפשרויות, זה הזמן לחשוב על איך תיצרו את המטבח המושלם והמותאם עבורכם. באמצעות הטכניקות הקיימות כיום במטבח הישראלי, תוכלו ליצור מטבח שמשלב בתוכו אלמנטים מסוגים שונים של עיצוב, תוך נוחות ונגישות שמאפיינת את המטבח המודרני.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם