היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח בתחום הניקיון

כל אדם שדרך אי פעם במטבח יודע שזהו החדר הכי מועד לפורענות במרחב הביתי. בישולים, אפיות ואפילו קפיצה רגעית למקרר לקחת משהו לנשנש – כל הפעולות הנעשות במטבח עלולות להסתיים בעוד לכלוך שמצטבר בחלל. השילוב של מגוון חומרים ומרכיבים, סביבה רטובה ואוכלוסיית בני בית שלא תמיד מגלה אחריות הופכת את השאיפה למטבח נקי למלחמה על בסיס יומיומי. מזל שבאמתחתו של המעצב החכם יש כמה וכמה טריקים אשר מסייעים לשמירת סביבת עבודה נקייה עם מינימום מאמץ. בכתבה הבאה נדון באחד מהמוצרים המוצלחים שבארסנל השמירה על הניקיון – חיפוי זכוכית למטבח.

 

מי אתה חיפוי זכוכית?

מהו חיפוי זכוכית למטבח? מדובר בכיסוי חיצוני לקירות אשר עשוי מזכוכית מחוסמת בעובי מינימאלי של שישה מילימטרים. ניתן להשתמש בחיפוי זה במגוון חדרים ומרחבים, אך הוא ללא ספק פופולארי מאוד במטבח, שם יתרונותיו הרבים באים לידי ביטוי. בין מעלותיו הרבות יש לציין את יכולותיו בתחום העמידות, מניעת הצטברויות הלכלוך וקלות הניקיון. נוסף על כך, מדובר בפריט עיצובי פר אקסלנס אשר תורם רבות לחזותו של המקום בו הוא מצוי. ישנן אפשרויות רבות למשחק עיצובי עם חיפוי זה ולכן לפני שבוחרים את החיפוי האידיאלי מומלץ לבחון חיפוי זכוכית למטבח קטלוג ולהסתכל על שלל האופציות האטרקטיביות.

 

כל כך נקי שזה ענקי

אין ספק, היתרונות המובהקים של חיפוי זכוכית למטבח באים מתחום קלות השמירה על הניקיון. מאחר ומדובר במשטח אחיד ושטוח המאמץ לנקות אותו הוא באמת מאמץ קל שבקלים. נגיד והחיפוי ספג כמה כתמים לא רצויים לאחר סשן בישולים ארוך – כל שצריך על מנת להחזיר את המצב לקדמותו הוא העברת מטלית לחה על האזור הפגוע. לקירות שלום והחיפוי נראה כביום התקנתו.

 

לא מכיר כתמי שמן

העובדה שחיפוי זכוכית תורם מהותית לסביבת עבודה נקייה לא נגרמת רק מקלות הניקיון שלו לאחר מעשה. חיפוי זכוכית מצטיין גם במניעת התלכלכות מלכתחילה. בשונה ממשטחים אחרים, חומר הגלם ממנו הוא עשוי ורמת הגימור שלו (חלק ושטוח לכל אורכו) מונעים הצטברות של לכלוכים גסים בין חריצים או התפשטות של כתמי שמן. על כן מדובר בהחלט במוצר אידיאלי לכל מי שמבשל פרוע ונוהג לערב את הקירות בעבודתו.

 

אפילו ההתקנה נקייה

התקנת חיפוי למטבח היא עוד נקודה לזכותו. בשונה משיפוצים אחרים מדובר בעבודה אלגנטית שמשאירה מינימום לכלוכים. התקנת חיפוי למטבח נעשית לרוב בשיטת הדבקה מיוחדת באמצעות סיליקון. היא אינה לוקחת זמן רב ואינה משביתה את המטבח לאחר המעשה. ללא פירורי טייח, או כתמים לא מזוהים, אפילו בזמן ההתקנה מוצר זה שומר על הניקיון.

 

ניתן לטשטש מבלי להתרגש

לקראת סיום, נחזור אל היתרון העיצובי שבבחירת חיפוי זכוכית למטבח. חיפויי זכוכית למטבח באים בשלל הגוונים, הצבעים וההדפסים האפשריים. לכן אם אתם עדיין חוששים לנראות הקירות, הכי פשוט זה לבחור חיפוי זכוכית בעל צבע דומיננטי אשר יטשטש כל הצטברות נראית לעין של לכלוך. כך אפילו לא תצטרכו להעביר סמרטוט על מנת לשמר את המראה הנקי של הקירות.

חיפוי זכוכית

אולי יעניין אותך גם