מה ההבדל בין מעשנת בשר לגריל גז?

מתלבטים מהי הדרך הטובה ביותר לצלות בשר? במדריך זה נציג את ההבדלים בין מעשנת בשר לבין גריל גז, כך שתוכלו להחליט בעצמכם מהי השיטה הטובה ביותר לצליית בשר מושלם.

 

מעשנת בשר VS מעשנת גריל גז: מצאו את ההבדלים

גריל גז הוא כשמו כן הוא – גריל אשר פועל על גז, ואיננו דורש שימוש בגחלים. למעשה, גריל גז מהווה בשורה של ממש בעבור חובבי הבשר, וזאת בשל העובדה כי ניתן להדליק בכל זמן את הגריל ולהתחיל בצליית הבשר, ללא תלות ברכישה של גחלים או פרודוקטים נוספים. השימוש בגריל גז הוא נוח מאוד ונעשה באמצעות לחיצת כפתור, כאשר הפונקציה הבולטת של גריל גז היא האפשרות לבצע טכניקה של עישון בשר בשילוב של הכנת בשר איכותי ומושלם אשר סופג את הטעמים של המעשנת. כאשר אנו מתייחסים למעשנת בשר הכוונה היא למעשנת אשר פועלת על בסיס שיטות שונות שהן חשמל, פחם או גז. לכל מעשנת יש את היתרונות והחסרונות שלה, אולם ניתן לומר כי ההמלצה הגורפת של מומחים בתחום הבשר היא להשתמש במעשנת פחם אשר נחשבת לקלאסית ועל זמנית, בשל התפוקה המצוינת וכן הארומה אשר נכנסת אל תוך הבשר ובכך גורמת לו להיות רך, עסיסי ועם טעמים חזקים.  יחד עם זאת, ההתעסקות עם מעשנת פחם היא מורכבת למדי, וזאת בשל האיזון אותו צריך לבצע בזמן הצלייה ובאופן שוטף, כמו גם לתת דגש למזג האוויר אשר עשוי להשפיע על פעולת המעשנת. בנוסף, פחמים נחשבים לחומר מזהם מהמעלה הראשונה ולכן בשנים האחרונות החלו החברות המובילות בעולם לפתח מעשנות אשר מבוססות על גז או חשמל, לצורך שמירה על הסביבה, הפחתה של רעלים וכן שימוש בטכניקות טובות יותר לצורך צלייה, מבלי לאבד את הטעם.

 

מה יקבע את איכות התוצר הסופי?

חשוב לזכור כי בין אם מדובר במעשנת גריל גז ובין אם מדובר במעשנת אשר מבוססת על פחמים או חשמל, האלמנט אשר יקבע את איכות הבשר שלכם היא ללא ספק רמת האיכות וכן החנות ממנה אתם רוכשים מעשנת בשר או מעשנת גריל גז. חשוב לבדוק את הנתונים של המעשנת שלכם כך שהיא תהיה מותאמת לתנאי השטח: בין אם אתם עתידים למקם את המעשנת בחצר, בגג או במרפסת. לכן, חשוב מאוד לבחון את השטח אותו תקצו לטובת הגריל כמו גם לקבל ליווי וסיוע דרך חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, וזאת בכדי שתוכלו לבצע בחירה נכונה אשר תואמת את הצרכים הנדרשים שלכם.

 

מתלבטים לגבי רכישה של מעשנת בשר או גריל גז? נציגי sousvide כאן לרשותכם

יש לכם שאלות לגבי רכישה של מעשנת בשר או גריל גז ואתם מתלבטים? היכנסו לאתר sousvide לצורך קבלת מידע נוסף.

רצועות בשר בבישול

אולי יעניין אותך גם

בשרים
ברביקיו
שרותי גריל לאירועים

חוגגים אירוע בקרוב ורוצים להגיש לאורחים שלכם אוכל שהם באמת יאהבו, משהו שיהפוך את האירוע שלכם להיות שונה ומיוחד מבחינת התפריט ? הדרך הטובה ביותר

קרא עוד »