דברים שישדרגו לכם את המטבח והבית

לעיתים לא צריך להשקיע כספים רבים ומאמץ גדול מאוד בכדי לשדרג את הבית.

לעיתים גם פעולות קטנות של עיצוב יכולות לשנות את נראות הבית ולשדרג אותו.

בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו לרענן את המטבח והבית שלכם ולהפוך אותו לצעיר ותוסס מישן ומשעמם.

 

החלפת ידיות מטבח

ידיות האחרונות יכולות להגיע במגוון עצום ורחב של סגנונות וצבעים. אם נרצה להחליף אותן, זו לא עבודה מורכבת ומסובכת במיוחדת. ניתן להחליף את הידיות יחסית בקלות. אך אם אנו לא רוצים בכלל להחליף את הידיות, נוכל בקלות גם לצבוע ידיות קיומיות. היום קיימים צבעים מאוד מיוחדים לידיות. השדרוג הוא מאוד פשוט בעזרת צבע בלבד.

 

כיסויים של כיסאות וספות

לא תמיד צריך להחליף ספה ולהיכנס להוצאה מיותרת של מאות עד אלפי שקלים. בעזרת כיסויים לכסאות וכן גם כיסויים לספות תוכלו לעצב את הרהיטים שלכם מחדש. לחדש ולשנות את הסגנון ולשמור על הרהיטים של יותר טוב מפני בלאי, לכלוך של כל בני הבית וחיות המחמד שלכם. זכרו שעל מנת לעצב את הבית מחדש ולשדרג אותו, מספיק להשיג כיסוי לכיסאות שישברו את צבעי הבית וכך ליצור מראה מרענן וחדשני.

 

צביעה של קירות

צביעה של כל קירות הבית יכול להיות פרויקט בפני עצמו. אך מספיק צביעה של קיר אחד בכדי להפוך את חלל הבית להיות שונה לחלוטין. ואתם, אל תהיו שמרנים בבחירת הצבע. זכרו שקיר הופך להיות כהה יותר, כך האווירה בבית תהיה דרמטית יותר. קיר צהוב למשל, עשוי למלא את המטבח שלכם באנרגיות קסומות של בוקר, קיר כחול או ירוק עשוי להוסיף אווירה ים תיכונית ואילו גוונים של אדום ובורדו נותנים נגיעה מעט של דרמה.

 

עציצים

אין דבר מרענן בבית כמו צמחים. צמחים בחלון המטבח, יוסיפו המון צבע וחיים לכל הבית שלכם.  צמחים מוסיפים המון חיים לבית, רעננות ונותנים תחושה של צמיחה והתחדשות. התיאמו את הצמח לכמות השמש שכל אזור בבית מקבל על מנת שהצבע יוכל לקבל כמה שיותר שמש ישירה שהוא צריך. הסוד הוא בהשקיה, ולבחור בעציצים שלא דורשים המון טיפול והשקיה.

 

טפטים

כמו צביעה של קירות, טפטים יכולים להוסיף המון עניין לקירות הבית שלכם. ישנם מגוון רחב של טפטים כמו טפט דמוי קרמיקה, טפט צבעוני ומשוגע שיהיה נפלא מעל המקרר שלכם, טפט עץ, טפט חלק וטפט סולידי. יש המון אפשרויות שיפתחו את המטבח שלכם.

 

לסיכום

על מנת לשדרג את הבית שלכם, אינכם צריכים להיכנס להוצאות של מאות או אלפי שקלים. השקיעו בפריטים הקטנים. החלפה של ידידות הרהיטים או אפילו רק צביעה שלהם יביא טוויסט מעניין. שינוי צבעי הקריות בעזרת צבע וטפטים, יכול להוביל לחדשנות וריענון בקירות הבית. עציצים יעזרו לכם לרענן את האווירה ולגרום לה להיות יותר טבעית, מרעננת ונעימה לכל דיירי הבית. תוכלו לשנות את אווירת הבית שלכם אם תשקיעו ולו בפרטים הקטנים ביותר. אל תפחדו להעז, לכו עם החזון שלכם והפכו את ביתכם לכמו שתמיד רציתם.

 

שיש

אולי יעניין אותך גם

מטבח
מדריכים למטבח
3 סגנונות עיצוב למטבח

בחירת עיצוב של מטבח זה לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם להעיף מבט לאחרונה על קטלוגים של מטבחים, אתם וודאי יודעים שיש כל

קרא עוד »
מטבח כפרי
מדריכים למטבח
אי במטבח – חובה או מותרות?

אי במטבח – כולנו שמענו על ההמצאה הגאונית על שלל תומכיה הנלהבים. ברור שאי במטבח הוא טרנד פופולרי במיוחד, אבל לפני שהוא הופך לאובייס –

קרא עוד »
על האש
מדריכים למטבח
5 השימושים לגריל גז

חובבי בשר מושבעים? לא מפספסים על האש ביום העצמאות? בואו נכיר את המנגל המתקדם ושמו גריל גז. כבר לא צריך לנפנף מול המנגל ולקוות שהרוח

קרא עוד »