איך להכין פיצה במטבח שלכם עם שף פיצות לאירועים

טרנד חדש שתופס תאוצה בעקבות מגפת הקורונה הוא אירועים עם שפים פרטיים, ובמיוחד שפים של פיצות לאירועים.

מארחים רבים מזמינים לבתיהם שפים פרטיים שיכינו פיצות טריות לכל האורחים, ובכך משווים לאירוע אווירה יוקרתית במיוחד.

רגע לפני שאתם מזמינים לביתכם את השף הפרטי הקרוב, תצטרכו לדעת איך בעצם מכינים פיצה במטבח יחד עם שף פיצות.

לשם כך, כתבנו עבורכם את המדריך הזה, בו נעבור על כל שלבי ההכנה אותם תעשו יחד עם השף הפרטי שלכם.

 

בצק

הבצק הגמיש של הפיצה מקנה לה את המרקם הייחודי שלה. על מנת להכין בצק שכזה תצטרכו לעבור שני שלבים. ראשית, הקמח בו תשתמשו לצורך הכנת הבצק יהיה קמח בעל ריכוז חלבונים גבוה יחסית, שיקנה לפיצה את את המרקם הגמיש שלה. שנית, הבצק היציב והנעים למגע שקיבלתם יבלה בהתפחה מינימום 24 שעות, ויכיל כמות קטנה של שמרים יבשים. כ- 5 גרם שמרים למגש.

 

רוטב עגבניות

רוטב העגבניות כמובן ישפיע על הטעם של הפיצה. רוטב עגבניות קלאסי מכיל עגבניות משומרות, שום, ותבלינים שונים כמו אורגנו מיובש. תוכלו להשתמש ברוטב קנוי, או להכין אחד בעצמכם. ישנם רטבים מצוינים שניתן לרכוש במחירים סבירים, אך אם יש לכם את הכישורים לכך, מומלץ להכין רוטב בעצמכם, שיתאים לטעמים המדויקים במנה.

 

גבינה

הגבינה בה משתמשים בשביל הפיצה צריכה בראש ובראשונה להיות גבינה בעלת אחוז שומן גבוה יחסית. גבינה בעלת אחוז שומן גבוה, כמו מוצרלה או צהובה, תותך בצורה טובה יותר. גבינות בעלות אחוז שומן נמוך יצטמקו ויהפכו לגושים בודדים על הפיצה שלכם. לכן, הקפידו להשתמש בגבינה מתאימה. בנוסף, השתמשו בגבינה אמיתית ואיכותית, ולא בתחליפים.

 

תוספות

התוספות שעל הפיצה ייקבעו על פי טעמכם והעדפותיכם האישיות. יש להקפיד להשתמש בתוספות טריות עד כמה שאפשר. תוספות טריות טעימות ואיכותיות הרבה יותר מתוספות משומרות.

 

לתנור

על מנת להכין פיצה מושלמת, תצטרכו להכניס אותה לתנור לזמן קצר, ובחום גבוה. הפיצה שלכם תצטרך לשהות כ- 8 דקות בטמפרטורה גבוהה. ישנה חשיבות גבוהה לכיוון ממנו מקבלת הפיצה את החום. שף פיצות יעדיף להכין את הפיצה בטאבון, משום שבצורה כזאת הפיצה מקבלת את החום מלמטה. מכיוון שברוב הבתים אין טאבון, תצטרכו למצוא פתרון יצירתי. פתרון שעובד מצויין הוא הנחת תבנית הפוכה במרכז התנור תוך כדי שהוא מתחמם. התבנית מתחממת יחד איתו ועליה מניחים את הפיצה.

 

סיכום

הכנת פיצה היא אומנות, אשר ברזיה שולטים השפים, ולהם הציוד המתאים על מנת לעשות זאת כראוי. מכיוון שלא לכולם יש את הכלים הנדרשים, עליכם לדעת בדיוק מה הם השלבים בהכנת פיצה מושלמת, על מנת שתוכלו להתאים אותם לכלים העומדים לרשותכם. בנוסף, הזמנת שף פיצות לביתכם היא הזדמנות נהדרת לרכוש קצת ידע בנושא. אם תרצו להיחשף למידע נוסף, תוכלו להיכנס לאתר  www.tablez.co.il.

באדיבות אלמוג קינן מאתר טייבלז.

 

מאכל איטלקי

אולי יעניין אותך גם

מטבח
מדריכים למטבח
3 סגנונות עיצוב למטבח

בחירת עיצוב של מטבח זה לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם להעיף מבט לאחרונה על קטלוגים של מטבחים, אתם וודאי יודעים שיש כל

קרא עוד »
מטבח כפרי
מדריכים למטבח
אי במטבח – חובה או מותרות?

אי במטבח – כולנו שמענו על ההמצאה הגאונית על שלל תומכיה הנלהבים. ברור שאי במטבח הוא טרנד פופולרי במיוחד, אבל לפני שהוא הופך לאובייס –

קרא עוד »
על האש
מדריכים למטבח
5 השימושים לגריל גז

חובבי בשר מושבעים? לא מפספסים על האש ביום העצמאות? בואו נכיר את המנגל המתקדם ושמו גריל גז. כבר לא צריך לנפנף מול המנגל ולקוות שהרוח

קרא עוד »