איך לבחור דלתות פנים מעוצבות למטבח ובמחיר טוב?

דלתות פנים מהוות אמצעי בסיסי, באמצעותו אנו יכולים לסגור את דלת חדרנו ולקבל פרטיות, וכן אמצעי המשמש להפרדה בין

חלל לחלל בבית.

כיום, ישנו מגוון רחב של סוגי דלתות פנים, כך שתפקידן תופס את מקומו כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

אז איך בוחרים דלתות פנים מעוצבות למטבח ובמחיר טוב? בואו נתחיל.

 

הקדמה

בעת מעבר לבית חדש, או בעת שיפוץ לבית הקיים, עלינו לבחור דלתות פנים לבית. על מנת לבחור דלתות פנים מעוצבות ובמחיר טוב, ישנם מספר כללים מנחים, המסייעים לנו בבחירה המתאימה ביותר עבורנו.

 

החומר – על איכות לא מתפשרים

ישנה חשיבות רבה לבחון מאילו חומרים הדלת עשויה. כיום, ישנם שלל חומרי גלם חדשים, אשר באמצעותם ניתן לייצר מגוון רחב של דלתות פנים, המגיעות בשלל צבעים, טקסטורות ודוגמאות, אשר את אלו ניתן להתאים לקו העיצובי של החדר המבוקש ושל שאר הבית.

 

לאיזה חדר מיועד?

כאשר בוחרים דלתות פנים, מומלץ לחשוב תחילה לאיזה חדר מיועד, ומה הצרכים של אותו חדר. מומלץ להתאים את הדלת לחלל לו היא מיועדת, הן מבחינת החומר והן מבחינת הנראות והעיצוב.

 

המשך הקו העיצובי

לעיתים, אם לא מסתכלים על התאמת פריט אחד לשאר הקו העיצובי, ניתן להבחין לבסוף שלא התקבל מראה אחיד, נקי, מעוצב והרמוני. על מנת למנוע עיצוב קלוקל, מומלץ להתאים את הדלת לקו העיצובי של הבית כולו, ולא רק לחלל בו הדלת תותקן.

 

פרמטרים נוספים

ישנם מספר פרמטרים אותם ניקח בחשבון בעת בחירת דלתות פנים, הם עלות, פונקציונליות ואסתטיקה.

 

עלות

על מנת לבחור דלת פנים מעוצבת ובמחיר טוב, עלינו תחילה להגדיר את תקציבנו האישי. פרמטר זה יסייע להתכוונן בבחירה, ולראות אילו אפשרויות עומדות בפנינו.

 

פונקציונליות – נוחות זה שם המשחק

דלת פנים נועדה להפריד בין חללים בבית. לכן, כדאי לבחון מה הם הצרכים של החלל, האם מצריך נעילה או לא וכדומה.

 

איטום

פרמטר השייך לפונקציונליות. באיטום עלינו לבחון לאיזה סוג איטום אנו זקוקים, האם לרעש, או שמא לחום או ריח? פרמטר זה חשוב במיוחד בבחירת דלת פנים מעוצבת למטבח, שכן הבישול במטבח גורם לחום בחלל וכן פעמים רבות לריחות חזקים.

 

אסתטיקה

לצד הפונקציונליות, עומד הפן העיצובי. כאמור, דלתות כיום מהוות פריט עיצובי לכל דבר ועניין, בשל כך, חשוב להתאים את הדלת לחלל החדר, וכן לחלל הבית כולו.

 

דלתות פנים למטבח

בחירת דלתות פנים מעוצבות למטבח, היא מלאכה לא פשוטה. בבחירה עלינו להתייחס למידות המטבח, לצבעיו, וכן לסגנונו העיצובי – מודרני? כפרי? וכדומה.

 

עצת הזהב – הכנה מקדימה

ערכו מחקר מקדים אודות סוגי דלתות פנים מעוצבות למטבח, סוגי החומרים, הסגנונות והצבעים. נסו לדמיין כיצד הדלת אותה בחרתם תתאים לסגנונו ולקו העיצובי של המטבח.

 

צילינדר

אולי יעניין אותך גם