שחור לבן ומה שבניהם: איך לבחור צבע שיש למטבח

תהליך שיפוץ ועיצוב הדירה שלכם יצריך, בין היתר, גם התקנת שיש, או החלפת שיש.

ובבואכם להתקין את השיש החדש, כמובן שגם תצטרכו להחליט על סוג השיש וגם על צבעו.

שחור, לבן ומה שבין לבין צבעי השיש שיש ב-2020 בשוק, הנה כל המידע.

בעוד שבשנים עברו המטבח שימש נטו עבור בישולים, בימינו הוא הרבה מעבר לזה. כשמדברים על עיצוב מטבחים או חברות מטבח, מדברים אוטומטית גם על התקנת שיש במטבח. אם כך, באילו צבעי שיש יהיה מומלץ לבחור? והאם ישנם צבעים שבכל מקרה לא מומלץ להשתמש בהם, למעט מקרים חריגים? בואו נגלה ביחד במה מדובר.

 

שיש יוקרתי במטבחי פרובנס יתאים או לא?

אין כמו התחושה של שיש יוקרתי למטבח, גם אם יש לכם מטבח פרובנס שבנוי למשעי. למעשה, שיש למטבח יתאים לכם גם במטבחים כפריים, אבל עדיין אתם תצטרכו לבחור את הצבע הנכון למטבח. מטבחים כפריים לא חייבים להיות בנויים עץ, בהחלט ניתן לבנות בתוכם ולהתקין בהם שיש יוקרתי.

וכשתצטרכו לבחור את השיש בצבעו הנכון, אתם כנראה תרצו גם לקבל סיוע מקצועי. ובכן, רגע לפני שאתם מסתייעים באנשי מקצוע שכנראה גם יגבו ממכם כסף (כמו מעצבי פנים), אנו ממליצים לסקור תיקי עבודות באינטרנט.

 

יהיה כדאי לסקור את האינטרנט בכדי לקבל השראה

אתם יכולים לאתר בקלות תיקי עבודות של מעצבי פנים באינטרנט ולקבל רעיונות, אבל לא רק. שימו לב, יהיה מומלץ לסקור בתיקי עבודות של חברות מטבחים וגם נגרי אמן. אתם תוכלו לקבל השראה מכל אתר אינטרנט שתסקרו, ככה שלמעשה אתם לא צריכים להיות מעצבי-על בכדי לעצב את המטבח המושלם.

בסופו של דבר, הכול תלוי בטעם האישי שלכם. בעוד שבמקרים מסוימים שיש שחור יתאים בדיוק לאווירה שאתם תרים אחריה, במקרים אחרים דווקא שיש לבן יספק את התחושה שצריך. בסופו של יום, בבואכם לבחור את צבע השיש, יהיה כדאי גם לקחת בחשבון את צבע הריהוט בבית.

 

התאמה בין השיש במטבח לשאר הריהוט בבית

אם הצבעים השלטים הם צבעים כהים, יהיה נחמד להתקין שיש בצבעים בהירים יותר, כמו למשל שיש אפרפר בגוונים בהירים-לבנים. הקונטרסט הזה בין השיש לריהוט ייצור לכם אווירה משגעת. כמובן, אפשר במקביל גם ללכת עם הגוונים השלטים הכהים בבית, ולבחור דווקא בשיש כהה גם כן. בין אם אתם בוחרים בשיש כזה או אחר, אנחנו לבסוף נמליץ לכם גם לבצע השוואת מחירים בין חברות המטבחים.

באופן הזה תוכלו לוודא כי סגרתם את העסקה הכדאית ביותר. אם אתם מעוניינים גם בייעוץ מקצועי על הדרך, כמובן שתוכלו לקבל זאת דרך חברות מטבחים, מעצבי פנים, נגרי אמן ועוד. בהצלחה, גם אתם יכולים לעצב את המטבח המושלם!

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם