במיוחד לקיץ: 3 פריטי ריהוט גן לכל בית עם גינה

מעט מאוד דברים שקשורים להנאות החיים חשובים במידה כזו שאי אפשר בלעדיהם – ריהוט גן הוא אחד מהם.

תורת הפאנג שוואי עתיקת היומין מלמדת אותנו כי האופן בו הבית שלנו מתארגן משפיעה באופן ישיר ובלתי נמנע על איך שאנחנו מתנהגים, מתנהלים ומרגישים.

כך שאם יש ברצוננו להרגיש טוב כדאי להפסיק להסתכל על הדשא של השכן ולהתחיל לטפל את הגן הביתי והאישי שלנו.

בין אם זו גינה עירונית בתחתית הבניין או מדשאה שרועה באחורי הווילה שלכם גם לכם מגיע להנות מקיץ רגוע ושליו עם מקסימום אפשרויות לסתלבט.

ויפה שעה אחת קודם.

הנה 3 פרטי ריהוט גן שצריכים להיות בכל בית עם גינה.

 

מרבצים או לא רוצים

ריהוט גן צריך להיות מושלם או לא להיות בכלל. אחד הכוכבים הגדולים שכולנו מכירים מהים, או מתוכניות טלוויזיה בניחוח מרלין מונרו, סטייל שנות החמישים, יכול וצריך להיות חלק מהנוף הגינתי. הרי מי לא אוהב לרבוץ על כיסא מתכוונן שיכול להגיע גם לכדי שכיבת שיזוף אופיינית וגם לכדי מנח קריאת ספר?

 

ארוחת צוהריים בלאונג'

סלון הוא דבר אלמנטרי בכל בית, יש בו בדרך כלל לפחות ספה אחת, כורסה ושולחן קטן. אם כך למה שהגינה שלכם לא תזכה לתואר סלון החוץ של השנה ותוענק באיזו ספה חסינת מים שיכולה לעמוד בכל מזג אוויר? הריהוט המדויק לארוחת צוהריים מושלמת תחת שמש ישראלית אמיתית. אין על לקום הבוקר להכין ארוחה יפה ולשבת עם המפשחה האהובה, בן או בת הזוג ולהתענג בניחותא על הכריות הנעימות של ספה חדשה, נקייה ונוחה.

 

שמשיה חובה

כמובן שעם כמה שאין על הקיץ הישראלי מבחינת הנוחות והקרבה לחוף ולים, אין עליו גם מבחינת השמש הקופחת. שמשיה היא ריהוט גן חובה בכל בית עם גינה. יש את אלו שיעדיפו את הגזיבו המפואר עם הווילונות שכל פינה בו היא צל נעים שמאפשר לבריזה לחדור פנימה, ויש את אלו שאוהבים את האפשרות לכוון את הצל שלהם, לבחור איפה מוקד ההירגעות ולכן יבחר כמובן בשמשיה המתכווננת. למען האמת, לא פגשתי ישראלי אחד שיעדיף להשכב תחת השמש הקופחת ולהצלות.

לסיכום, ריהוט גן מעלה את איכות החיים של כל אלו שבחרו להשתמש. וכמו שאמר זקן סיני חכם -אם יש לכם גינה והיא עדיין לא מרוהטת (בשמשיה לפחות!) זה הזמן שלכם, לשקול את האופציה לפתיחת הסלון הגינתי החדש שלכם. ואל תשכחו להזמין אותנו לאירוע ההשקה.

 

גינה

אולי יעניין אותך גם

בחירת מכונת כביסה
כללי
5 טיפים לבחירת מכונת כביסה

בעולם המהיר של היום, מכונת כביסה אמינה ויעילה חיונית לשמירה על בית נקי ומאורגן. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, בחירת מכונת הכביסה הנכונה

קרא עוד »