שני יתרונות במטבח כפרי מודרני לבית

כמעט בכל תרבות, המטבח הוא לב ליבו של הבית. שם יתרכזו תמיד בני המשפחה, ויצברו זיכרונות.

לכן, חשוב לבנות מטבח שיתאים לצרכים שלכם כמשפחה – ישמש כמקום מפגש נוח, אך עם זאת יהיה פונקציונלי.

סגנון עיצוב כפרי מודרני למטבח נהיה נפוץ יותר ויותר, וכאשר מבינים את היתרונות שלו, גם מבינים למה.

 

סגנונות עיצוב

כמעט כל אחד מכיר את הצורך בשינוי בבית. לפעמים השינוי נועד לגרום לכך שיהיה לנו יותר נוח בבית, ולפעמים השינוי נועד בשביל הנפש שלנו. כאשר מבצעים שיפוץ בבית, צריך לחשוב על התמונה הגדולה – איך אנחנו רוצים שהבית שלנו יראה? איזו אווירה אנחנו רוצים להשרות בבית? קיימים סגנונות רבים של עיצוב, מעיצוב מודרני המבוסס על מעט חפצים ותחושת נקיות, ועד לסגנון תעשייתי המשלב חומרים של פלדה ובטון. מלבד בחירת הסגנון, רצוי לחשוב מראש אילו חללים משפצים בבית. באופן טבעי הסלון והמטבח הם המרכז של הבית, ולכן טבעי לשפץ קודם כל אותם.

 

עיצוב כפרי מודרני

סגנון העיצוב הכפרי – פרובנס, הינו עיצוב העושה שימוש בעץ ובצבעים בהירים. המטרה בעיצוב בסגנון זה, היא ליצור אווירה שלווה וחמימה, ולהשרות רוגע. בעיצוב המודרני, הדגש הוא על מינימליזם ופונקציונליות. החשיבה העיצובית בסגנון זה היא כמה שפחות – יותר טוב, כך שהתוצאה של עיצוב זה לעיתים יוצאת קרה ומנוכרת. אולם בשנים האחרונות, מרבים לשלב את שני הסגנונות הכה שונים הללו יחד, והתוצאה מושלמת. בעזרת השימוש ביתרונות של כל סגנון, מתקבל מראה חמים ומזמין, אך גם יעיל מאוד. אחד החללים השימושיים ביותר בבית הינו המטבח, כך שאם הינכם משפצים את המטבח שלכם, מטבח כפרי מודרני הינה בחירה טובה מאוד.

 

אווירה לצד פונקציונליות

כאשר מעצבים את המטבח בעיצוב הכפרי מודרני, מקבלים מטבח חמים ומזמין, בזכות השימוש בחומרים מהעיצוב הכפרי. העץ, הצבעים הבהירים, והאבן הטבעית יוצרים מטבח מואר ונעים. מצד שני, החשיבה הפונקציונלית מייצרת מטבח יעיל, עם מקומות אחסון, עיצובים עדינים ונקיים ואפילו מאפשרת לעשות שימוש בגווני צבע נוספים מלבד הגוונים הבהירים.

 

חומרים עמידים

שיפוץ המטבח בבית אמור לשרת אתכם לשנים רבות, כך שסוג החומרים ממנו בוחרים לבנות את המטבח חשוב ביותר. בסגנון המטבח הכפרי מודרני, החומר הבולט ביותר בו נעשה שימוש הינו עץ. שימוש בעץ מלא דווקא, ולא בתחליפים הזולים שלו כגון סיבית, MDF וסנדוויץ', ייתן לכם מטבח עמיד וחזק שישמש אתכם לשנים רבות.

 

השתכנעתם?

שיפוץ המטבח אינו דבר של מה בכך. מאחר והוא מתרחש אחת לכמה שנים, רצוי שתבחרו בעיצוב שיעשה לכם טוב, שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר, ושיבנה מהחומרים הטובים ביותר. על הנגר להבין בעיצוב ובניית מטבחים, כיוון שזוהי נישה בפני עצמה. בנגריית מלאכת עץ, שבישוב חוקוק, פועלים בשיתוף פעולה עם שאר גורמי המקצוע על מנת להביא לכם את התוצר הטוב ביותר.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם